Hjälp!

Viewing 9 posts - 1 through 9 (of 9 total)
  • Author
    Member
    Post count: 151

Hela min hårddisk på datorn har förtörts och allting på itunes har försvunnit (musik, filmer, apps) men jag har fortfarande allt på min iphone. Så nu undrar jag om man kan flytta det som är på iphonen till datorns itunes, och i så fall hur??

Snälla Hjälp :)!

steffe
    Member
    Post count: 2452

Det borde gå att säkerhetskopiera eller bara synka.

fotbollskillen
    Member

Finns det något i cydia som hjälper??

Turbotrojkan
    Member
    Post count: 155

@fotbollskillen 24522 wrote:

Hela min hårddisk på datorn har förtörts och allting på itunes har försvunnit (musik, filmer, apps) men jag har fortfarande allt på min iphone. Så nu undrar jag om man kan flytta det som är på iphonen till datorns itunes, och i så fall hur??

Går att använda olika program som synkar över mp3 och bilder till datorn utan att använda itunes.
    Kontakter och medelanden ska föras över vid en säkerhetskopia.

fotbollskillen
    Member

Kan du ge ett exempel på ett sånt program?

Feygo
    Member
    Post count: 161

Borde väl fungera att dra över låtarna med SSH? Har inte prövat själv men med det ska du kunna öppna iPhonen som en hårddisk så det ska väl fungera 🙂

fotbollskillen
    Member

Okej, Tack 😉

fjompa666
    Member
    Post count: 400

@fotbollskillen 24522 wrote:

Musik och film är inget problem att få tillbaka till datorn med tex Senuti Senuti – Download, kör du Windows finns flera alternativ, googla bara typ “iphone to pc transfer” eller liknande. Med Senuti och liknande program kan du kopiera över allt media innehåll till datorn, och sen lägga in i iTunes igen. Apps som du köpt kan du ladda hem igen via iTunes utan extra kostnad, eller välj “överför inköp” i iTunes. Kontakter är jag inte säker på hur det fungerar, men om du väljer att synca dom igen så borde dom hoppa tillbaks in i datorn.

Turbotrojkan
    Member
    Post count: 155

@fotbollskillen 24689 wrote:

Kan du ge ett exempel på ett sånt program?

Jag använde mig av ett program som heter “im too iPod to pc”. Sök på en viss sjörövar sida efter iPod to pc, finns mängder av program.

Viewing 9 posts - 1 through 9 (of 9 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.