Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Upplåsning och jailbreak › Hjälp ang. upplåsning!
-
AuthorPosts
-
Hejsan! Behöver en full uppdatering av det nya då jag inte förstår av alla dessa trådar hit och dit, jag behöver bara ett korrekt och rakt svar, sen lås tråden etc!
Iphone 3g
firmware: 04.26.08
Version: 3.0.
Det jag behöver är en ny version då, och då även om den nya jailbreaket och upplåsning för alla operatörer funkar med det basebandet? Kan ni hjälpa mig med detta utan att moderatorer ska bli aggressiva då telefonen har lagt av helt och jag är in great need of it. Så snälla, bara svar och inga dumma kommentarer om hur ointelligent man är aa etc!
Tack på förhand!Med det gamla basebandet som du har i dagsläget så måste du använda dig utav ultrasn0w.
Osäker på om blackra1n stödjer 3.0 i jailbreak. Om det inte gör det så får du ta en kik hos dev-team och se om det finns nå alternativ för dig. Mac-alternativ vet jag finns iaf. Men hur det är med windows-alternativ vet jag inte. Som sagt, sök efter dev-team på google så kommer du till deras blogg.@foppatoffel 48968 wrote:
Hejsan! Behöver en full uppdatering av det nya då jag inte förstår av alla dessa trådar hit och dit, jag behöver bara ett korrekt och rakt svar, sen lås tråden etc!
Iphone 3g
firmware: 04.26.08
Version: 3.0.
Det jag behöver är en ny version då, och då även om den nya jailbreaket och upplåsning för alla operatörer funkar med det basebandet? Kan ni hjälpa mig med detta utan att moderatorer ska bli aggressiva då telefonen har lagt av helt och jag är in great need of it. Så snälla, bara svar och inga dumma kommentarer om hur ointelligent man är aa etc!
Tack på förhand!https://www.iphoneinfo.se/forum/upplasning-och-jailbreak/5537-blackra1n-aer-ute-nu.html
@foppatoffel 48968 wrote:
Tack på förhand!Det nya uppdateringen och basbandet går att jailbreaka och låsa upp till alla operatörer. Det är också det enklaste jailbreaket och upplåsningen som finns så det rekommenderar jag till dig. Följ bara den här guiden: iClarified – iPhone – Hur du Jailbreakar och låser upp din iPhone 3G, 3GS med BlackSn0w [Windows]
Edit: 6 timmar senare och ändå missade jag Freebos länk.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.