hjälp angående uppdatering iphone

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Upplåsning och jailbreak hjälp angående uppdatering iphone

Viewing 9 posts - 1 through 9 (of 9 total)
  • Author
    Member
    Post count: 482

hej har en iphone 3g ios 4.0.1 jailbrek:redsn0w upplåst: ultrasn0w. kan jag idag uppdatera till ios 4.1 med min iphone ?

muffins
    Member
    Post count: 1906

Ja det kan du. Ska du även låsa upp? Kolla då min signatur gällande basebandet.

apple 3g
    Member

@muffins 84534 wrote:

Ja det kan du. Ska du även låsa upp? Kolla då min signatur gällande basebandet.

aa ska låssa upp som vanligt med ultrasn0w . men vilken jailbreak ska jag ta. jag jailbreakade med greenp0ison på iphone 4 . det gick snabbt och gick på första testet.gav inga fel och så . . jailbrekade fint på första gången

muffins
    Member

@apple 3g 84545 wrote:

aa ska låssa upp som vanligt med ultrasn0w . men vilken jailbreak ska jag ta. jag jailbreakade med greenp0ison på iphone 4 . det gick snabbt och gick på första testet.gav inga fel och så . . jailbrekade fint på första gången

Välj själv.

Redsn0w om du sitter på Windows.

Redsn0w eller PwnageTool om du sitter på OSX.

apple 3g
    Member

@muffins 84546 wrote:

Välj själv.

så greenp0ison funkar inte 🙁 sitter på windows . visst är det lättast om jag hämtar en färdig ipsw fil som jag kan återställa i itunes direkt ?

apple 3g
    Member

@muffins 84546 wrote:

Välj själv.

råka skriva 2 gånger

muffins
    Member

@apple 3g 84548 wrote:

råka skriva 2 gånger

Nej.
    Redsn0w finns till både OSX och Windows.

PwnageTool finns enbart till OSX.

Välj. Beroende på vilket operativsystem du kör med.

apple 3g
    Member

@muffins 84549 wrote:

Nej.
    Redsn0w finns till både OSX och Windows.

PwnageTool finns enbart till OSX.

Välj. Beroende på vilket operativsystem du kör med.

jag menade att jag råkade skriva detta 2 gånger : så greenp0ison funkar inte sitter på windows . visst är det lättast om jag hämtar en färdig ipsw fil som jag kan återställa i itunes direkt ?

apple 3g
    Member

ok sorry är lite seg idag så jag ska inte ALLS GÖRA DETTA IDAG 🙁 men i helgen , då är det väl bara att ta redsn0w . men vad ska jag göra om jag får problem med att installera ultrasn0w. kan jag då göra detta via datorn. med iphone browser eller nåt . till exempel här [without WiFi] Use Ultrasn0w 1.0 to Unlock all iPhone versions / all Baseband ( complete Guide )

Viewing 9 posts - 1 through 9 (of 9 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.