Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Upplåsning och jailbreak › hjälp angående uppdatering iphone
-
AuthorPosts
-
hej har en iphone 3g ios 4.0.1 jailbrek:redsn0w upplåst: ultrasn0w. kan jag idag uppdatera till ios 4.1 med min iphone ?
Ja det kan du. Ska du även låsa upp? Kolla då min signatur gällande basebandet.
@muffins 84534 wrote:
Ja det kan du. Ska du även låsa upp? Kolla då min signatur gällande basebandet.
aa ska låssa upp som vanligt med ultrasn0w . men vilken jailbreak ska jag ta. jag jailbreakade med greenp0ison på iphone 4 . det gick snabbt och gick på första testet.gav inga fel och så . . jailbrekade fint på första gången
@apple 3g 84545 wrote:
aa ska låssa upp som vanligt med ultrasn0w . men vilken jailbreak ska jag ta. jag jailbreakade med greenp0ison på iphone 4 . det gick snabbt och gick på första testet.gav inga fel och så . . jailbrekade fint på första gången
Välj själv.
Redsn0w om du sitter på Windows.
Redsn0w eller PwnageTool om du sitter på OSX.
@apple 3g 84548 wrote:
råka skriva 2 gånger
Nej.
Redsn0w finns till både OSX och Windows.PwnageTool finns enbart till OSX.
Välj. Beroende på vilket operativsystem du kör med.
@muffins 84549 wrote:
Nej.
Redsn0w finns till både OSX och Windows.PwnageTool finns enbart till OSX.
Välj. Beroende på vilket operativsystem du kör med.
jag menade att jag råkade skriva detta 2 gånger : så greenp0ison funkar inte sitter på windows . visst är det lättast om jag hämtar en färdig ipsw fil som jag kan återställa i itunes direkt ?
ok sorry är lite seg idag så jag ska inte ALLS GÖRA DETTA IDAG 🙁 men i helgen , då är det väl bara att ta redsn0w . men vad ska jag göra om jag får problem med att installera ultrasn0w. kan jag då göra detta via datorn. med iphone browser eller nåt . till exempel här [without WiFi] Use Ultrasn0w 1.0 to Unlock all iPhone versions / all Baseband ( complete Guide )
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.