HJÄLP! datorn känner inte av iphonen. can inte starta den

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Upplåsning och jailbreak HJÄLP! datorn känner inte av iphonen. can inte starta den

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • Author
    Member
    Post count: 3

saken är att jag har jailbreakat min iphone 3gs 4.2.1 med redsn0w för nåra vecker sen, de va inga problem alls. och eftersom min modell är en av dom nya så vare en tether jailbreak. lång historia kort.
    batteriet dog, koppla den till datorn körde boot tether right now och så började den köras. fast sen fastnade mobilen på annanas ikonen. så kopplade bort för att köra om fast nu så känner inte datorn av den, datorn låter inte ens när ja kopplar in den. det ända som visas iphonen är bilden.
    kan inte lägga dfu mode heller.
    snälla hjälp.

apple_iphone_will_not_charge.jpg

iPhoneReservdelar.se
    Member
    Post count: 1619

Troligvis fel på dockkontakten. (kan vara batteriet med)
    Vi har reservdelen, och vi hjälper gärna också till med bytet.

macolas
    Member

men jag menar, att det kan hända så snabbt?? ena sekunden fungerade dockantennen och batteriet och sen att den bara dog?

Cophe
    Member
    Post count: 1079

När man gör en osäker borttagning från en USB port på en dator, så kan datorn “missa” att avregistrera den.

Har du provat annan usb-port? Samt startat om datorn? Provat en annan dator?

Mvh

macolas
    Member

ja, min bror kopplar in sin iphone och den funkar utan problem. har försökt koppla min till en annan dator usb port men ingenting. =/ =(

iPhoneReservdelar.se
    Member
    Post count: 1619

Om det är så plötsligt så är det mer troligt att det är batteriet, och ja det kan så fort

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.