Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › HJÄLP fort! Åker ivägUpplåsning, felmeddelande
-
AuthorPosts
-
Hej!
Köpte en iphone för 4 månader från usa, hade versionen 1.14 och upplåst, nu loggade jag in på ITUNE o uppdaterade till v.8 och iphone till 2.1 efter det är den låst FUCK!Så jag läste upplåsningsguiden (har windows XP PRO) och körde quickpwn men får upp “Det går inte att intiera programmet fel (q45561) etc…”
Vad görs, fel version? etc?
tack
Är det på datorn det står “Det går inte att intiera programmet fel (q45561) etc…” ?
Prova att ladda hem quickpwn igen och installera om?
Är det på datorn det står “Det går inte att intiera programmet fel (q45561) etc…” ?
Har gjort det flera ggr för mer korrekt info så när jag tryckt på quickpwn så kommer det upp “Det gick inte att initiera programmet fel (0x00035). Tryck OK för att avsluta programmet”
Har gjort det flera ggr för mer korrekt info så när jag tryckt på quickpwn så kommer det upp “Det gick inte att initiera programmet fel (0x00035). Tryck OK för att avsluta programmet”
hmm, vet inte om quickpwn behöver .net framework installerat, men det kan ju vara problemet…
hmm, vet inte om quickpwn behöver .net framework installerat, men det kan ju vara problemet…
Fick mobilen upplost for nogon vecka sedan, efter det funkat fint men just igor so plotsligt blev telefonen lost igen till sitt ursprungliga o jag moste losa upp igen. Har d hent er? att efter ngn vecka lr nott den loser sig igen?
Fick mobilen upplost for nogon vecka sedan, efter det funkat fint men just igor so plotsligt blev telefonen lost igen till sitt ursprungliga o jag moste losa upp igen. Har d hent er? att efter ngn vecka lr nott den loser sig igen?
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.