Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Hjälp! har köpt en iphone 2g och behöver hjälp!
-
AuthorPosts
-
Hej! Har köpt en iphone 2g. Den ska vara uppplåst och så men den vill inte starta när jag kopplar in den i datorn! Vad kan felet vara? Det händer ingenting när jag kopplar in den! Och när jag tar ut den fungerar det inte heller…..vad är felet?!? Kan nån duktig hjälpa mig? Är såååå tacksam för hjälp!
Mvh JosefFunkar den när den inte är kopplad till datorn? Är problemet att du inte når den när du kopplar den genom usb till datorn? Specifiera dig mer tack.
Funkar den när den inte är kopplad till datorn? Är problemet att du inte når den när du kopplar den genom usb till datorn? Specifiera dig mer tack.
Funkar den när den inte är kopplad till datorn? Är problemet att du inte når den när du kopplar den genom usb till datorn? Specifiera dig mer tack.
A precis…jag hittar inte iphonen på datan! Jag har en vista! Måste man ha xp? Jag har heller ingen vanlig laddare utan måste ladda genom datan…
A precis…jag hittar inte iphonen på datan! Jag har en vista! Måste man ha xp? Jag har heller ingen vanlig laddare utan måste ladda genom datan…
Nej. den funkar inte heller när den är urkopplad…
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.