Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Hjälp! Hur flyttar ja inlagda bilder från min 3g till datan? :(
-
AuthorPosts
-
Tjena! Har ett dilemma
hade ton-vis me bilder på min dator.. som jag också har på min iphone!
INTE SÅNNA SOM JAG TAGIT! utan dessa jag la i via itunes..
Finns de inget sätt att få dom till datan? :'( Musiken har ja lyckats överföra! Men bilderna? 🙁
Koppla in iPhone`n med usb-sladden > Den här datorn > … I Den här datorn ska du hitta din iPhone, där alla bilder ligger. Bara föra över. Klart.
Hur svårt kan de va o fatta blondie?
Man kan både ta bilder o spara på sin iphone.. och man kan överföra bilder till iPhone via iTunes.. Vill kopiera bilderna jag överfört till min telefon, till datan.. alltså.. vill ha tillbaka bilderna jag la in.. Har prövat olika metoder men kommer bara åt bilderna jag tagit… vill komma åt bilderna som ja överfört till mobilen!
@ounze 47537 wrote:
Hur svårt kan de va o fatta blondie?
Man kan både ta bilder o spara på sin iphone.. och man kan överföra bilder till iPhone via iTunes.. Vill kopiera bilderna jag överfört till min telefon, till datan.. alltså.. vill ha tillbaka bilderna jag la in.. Har prövat olika metoder men kommer bara åt bilderna jag tagit… vill komma åt bilderna som ja överfört till mobilen!
Hur svårt kan det va o fatta blondie, vill man ha hjälp får man tamigfan vara lite trevlig.
@dannewalle 47538 wrote:
Hur svårt kan det va o fatta blondie, vill man ha hjälp får man tamigfan vara lite trevlig.
Men vafan ja va ju über tydlig :S Vad är 1 + 1 liksom??
Snälla hjälp mig nu o klaga inte.. tjänster o igen tjänster =(
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.