Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Hjälp hur raderar man program?
-
AuthorPosts
-
hej som min rubrik lyder hur raderar man program man har laddat ner tillexempel volym boost om jag laddar ner den hur raderar jag en quid skulle hjälpa är mycket tacksam för hjälp
Håll ett finger på en ikon några sekunder så börjar alla ikoner att röra på sig o då kan du flytta runt på dom eller trycka på krysset som dyker upp och då tar du bort dom, eller så kryssar du ur dom program listan i itunes o sen synkar din telefon igen.
Tack för hjälpen:D sista fråga så slipper jag göra en ny tråd jag har en iphone 3g 16gb ska jag ha installer där eller inte isåfall inte är det bra o göra det eller räcker det med cydia? isåfall en länk quid hur man gör jag har 3.0 fw
slaneby
August 30, 2009 at 16:30Post count: 0Cydia räcker gott enligt mig, ang installer är det väl en smaksak.
Själv tycker det är värt att ge dom där futtiga kronorna appsen kostar
till utvecklarna för att producera och framhäva bättre produkter.ok ska det inte ingå i telen? hur lägger man till installer isåfall det inte följer med telen?
slaneby
August 31, 2009 at 07:57Post count: 0Installer är väl knappast ett sånt program Apple
skulle godkänna så varför följa med i telefonen?
Får hänvisar dig till Youtube, Google eller dyl istället.Enligt forumreglerna får sådan information inte disskuteras här,
vilket du bör veta då det står klart och tydligt i ditt användaravtal
vid registrering.installer är det som fanns innan cydia. Installous är en app man installerar crackade apps med. Tänk på vad ni pratar om.
slaneby
August 31, 2009 at 09:39Post count: 0Ser ut som jag blandar ihop vissa applikationer (dum blondin)
tackar vänligt mossarelli för hänvisningen 🙂men det in gick i iphone 2g borde den inte göra det på 3gn? men kan inte nån ba säga vart man kan fixa till installer?
men det in gick i iphone 2g borde den inte göra det på 3gn? men kan inte nån ba säga vart man kan fixa till installer annars om det inte ingår? och säg till mig om det ingår eller inte? är mkt tacksam för hjälp
@volvo-s60 41458 wrote:
men det in gick i iphone 2g borde den inte göra det på 3gn? men kan inte nån ba säga vart man kan fixa till installer annars om det inte ingår? och säg till mig om det ingår eller inte? är mkt tacksam för hjälp
??????
men du…
Installer har aldrig ingått (eller menar du nåt annat med “in gick”? ;P) i nån iphone. Installer får du om du jailbreakar. Att du haft det på din 2g beror nog på att den varit jailbreakad när du fick den(?). Vill du ha Installer/Cydia måste du alltså jailbreaka. Det gör du med Redsnow…
Hänger du med? 🙂
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.