Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Tillbehör & reservdelar › Skal & Skydd › Hjälp i silikonskyddsdjungeln
-
AuthorPosts
-
Har nyss fått en iPhone 3GS av min sambo. Jag vill nu köpa ett silikonskydd till den, men vilket är bäst, dvs sitter och passar bäst?
Jag har testat de flesta ochhar absolut fastnat för SwitchEasy’s silikonare
Tack, kanske ska prova ett sådant. Hittade det här som såg fint ut SwitchEasy Vulcan – transparent – snyggt skal – iPhonebutiken.se
@c_albertsson 63034 wrote:
Har nyss fått en iPhone 3GS av min sambo. Jag vill nu köpa ett silikonskydd till den, men vilket är bäst, dvs sitter och passar bäst?
Egentligen skall man väl inte kommentera konkurrenters produkter men kan inget annat säga än att switcheasy är väldigt bra!!
Jag tycker väldigt mycket om Switch easy colors. Dom är väldigt snygga också.
Detta är min Favorit SwitchEasy Vulcan för iPhone SwitchEasy Vulcan för iPhone – 189:-
Jo, snyggt skal. Men synd att du inte tar betalkort, klickade snabbt vidare till butik som gjorde det, annars hade jag blivit kund..
Jo, men jag är så pass bekväm att jag inte vill använda mig av Payson, vill bara knappa in mitt kortnummer (som jag har i huvudet) och klicka på beställ…så lite kan tyvärr avgöra ett köp får många..
(loggan syns klart å tydligt)
@Kaptenx.se 70346 wrote:
Detta är min Favorit SwitchEasy Vulcan för iPhone SwitchEasy Vulcan för iPhone – 189:-
Satt som en smäck på ajfånen, som ett andra skinn! Tack Iphoneinfo för snabb lev., som vanligt!
@weezer 70532 wrote:
Satt som en smäck på ajfånen, som ett andra skinn! Tack Iphoneinfo för snabb lev., som vanligt!
Även jag har Switcheasy vulcan och instämmer i det du säger till fullo. Har även tappat telefonen ett par gånger sen skalet sattes på och inte fått en repa och telefonen känns fortfarande som ny. Rekommederas starkt.
Är switcheasy ett hardcase eller ett silikonfodral?
@iPhoneButiken.se 72037 wrote:
SwitchEasy har både hardcase och silikonfodral.
SwitchEasy Nude är t ex ett hardcase, medans Vulcan är silikonfodral. Sen finns det även hybrider, t ex SwitchEasy CapsuleRebel M, som är både hårda och har silikondelar.
Tack för svaret. Blev faktiskt intresserad av ett Vulcan som i motsats till de flesta andra silikonfodral är rätt smäckert och snyggt.
Har Apple slutat att skicka ut gratis silikonskydd till Iphone 4? Om inte, kan någon vara så snäll och länka så jag kan beställa!
BigLejf wrote:Har Apple slutat att skicka ut gratis silikonskydd till Iphone 4? Om inte, kan någon vara så snäll och länka så jag kan beställa!Sök i AppStore på iphone 4 case program
Köpte ett Switcheasy Vulcan. Verkade snyggt och smidigt. Har dock tröttnat på det eftersom det är lite väl styvt. Man tappar helt känslan i knapparna samt det samlas damm som fan vid kanterna. Bättre att köra utan skydd :laugh:
Ett silikonfodral skyddar telefonen mycket väl men den blir ju också “större” – samt att det är lätt att fodralet åker av när du stoppar det i fickan – jag rekommenderar ett fodral i TPU material som är lagom tjock och skyddar mycket väl.
Lycka Till@jasifil 75683 wrote:
Köpte ett Switcheasy Vulcan. Verkade snyggt och smidigt. Har dock tröttnat på det eftersom det är lite väl styvt. Man tappar helt känslan i knapparna samt det samlas damm som fan vid kanterna. Bättre att köra utan skydd :laugh:
Testa skins. De brukar skydda mot smårepor som uppkommer när man minst anar det
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.