Hjälp! Iphonen startar bara till Äpplet..

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Hjälp! Iphonen startar bara till Äpplet..

Viewing 7 posts - 51 through 57 (of 57 total)
  • Author
    Member
    Post count: 47

men det står VPN på min?

På nätvärk har jag bara aktivera 3g

data roaming

VPN
    Wi-FI

Freebo
    Member
    Post count: 4365

Det finns en VPN-meny under Inställningar – Allmänt – Nätverk men du har även en som heter “Mobilt Datanätverk”

Det är under Mobilt Datanätverk du ställer in din APN/internet-inställning internet.tele2.se

edit: otroligt konstigt att du skulle sakna denna. Testa att starta om telefonen och Återställ Nätverksinställningarna under Inställningar – Allmänt – Återställ

wallden_66
    Member

hittar inte APN nånstans, VPN står precis över wifi men jag återställer och testar

wallden_66
    Member

återställt nätverk men hittar inte APN, fan händer allt detta mig idag för? jäkla karma..

Freebo
    Member

Jag misstänker att det kan ha något att göra med att du saknar en IPCC fil för Tele2/Comviq

Det där är dock ingenting du fixar innan du ska board:a din flight

wallden_66
    Member

måste, annars blir det ett senare plan. jag måste få den att funka!

Freebo
    Member

Läs länken i min post om IPCC och se om du kan ladda ned filen och få in den i din telefon iFunbox (ifunbox.com)

jag såg dina andra tråd om detta. Du behöver inte komma åt det mobila datanätverket för att jailbreaka. Däremot behöver du ha access till ett WLAN

Viewing 7 posts - 51 through 57 (of 57 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.