Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › hjälp kan inte få min iphone i dfu mode…
-
AuthorPosts
-
Jag köpte en iphone 3g, så updaterade jag den som jag inte skulle ha gjort till 4.1 . Jag jailbreakade den men det gick inte att låsa upp den sen. Så jag återställde den satt nu är den inte längre jailbreakad. så nu vill jag nedgradera den till en bra version som jag kan jailbreaka och låsa upp. Jag har läst och så hur man ska nedgradera sin iphone 3g men jag får inte min iphone i DFU-mode.. hjälp vad ska jag göra?
Tack på förhand 🙂Du kan inte låsa upp då du uppdaterade basebandet.
Vissa mycket gammla 3G kan nedgradera baseband annars är det kört med upplåsningen@iPhoneReservdelar.se 82853 wrote:
Du kan inte låsa upp då du uppdaterade basebandet.
Vissa mycket gammla 3G kan nedgradera baseband annars är det kört med upplåsningenMen hur gör jag för att nedgradera från 4.1 till tidigare version tex 4.0 som går att låsa upp?
går ej att låsa upp din iphone i dagsläget eftersom du har ett för nytt baseband, det hjälper inte om du nergdraderar till 4.0 du kommer fortfarande ha samma baseband. Så det är bara att sitta och vänta tills det kommer en upplåsning till 4.2
@roozen 82858 wrote:
går ej att låsa upp din iphone i dagsläget eftersom du har ett för nytt baseband, det hjälper inte om du nergdraderar till 4.0 du kommer fortfarande ha samma baseband. Så det är bara att sitta och vänta tills det kommer en upplåsning till 4.2
Men nu har jag nedgraderat till 4.0 . och kan jag inte nedgradera basebandet då?
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.