Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Hjälp med aircrack?
-
AuthorPosts
-
Tjo jag ska installera aircrack för att endast hacka sig in i min egen roater men den som finns är aircrack 1.1 men igår kom det ut en nyare aircrack men den har ju 1.0 hur kommer detta sig? Hur kan en nyare version ha 1.0 och en gammal 1.1?
var hittade du att det kom ut en ny aircrack? är väl ingen som pysslat med det programmet på flera år….
MarieLoise wrote:Jo jag hämtade 1.0 den nyaste och den funkar utmärkt:)Vilken repo?
Careful now, inga repos med cracks. AirCrack är självklart ok =)
Freebo wrote:Careful now, inga repos med cracks. AirCrack är självklart ok =)Knepigt OM den finns i en repo med crackade saker, PMa mig i så fall.
MarieLoise wrote:Finns massa repos med aircrack men det är repos med crackade apps sorryPhu, vore bra om man han läsa vad den ber mig om innan den slocknar. Hinner ju inte ena ta bild på det.
@marieloise 74648 wrote:
jag vet ej vad du snackar om????
😀
Den slocknar så fort den startar, det kommer upp en ruta med info om att jag ska göra något, men mer än så hinner jag inte läsa innan appen stängs av…
försökta ta en skärmdump, men man hinner inte@kurtson 74664 wrote:
😀
Den slocknar så fort den startar, det kommer upp en ruta med info om att jag ska göra något, men mer än så hinner jag inte läsa innan appen stängs av…
försökta ta en skärmdump, men man hinner intedu måsste kolla in denna: YouTube – Install Aircrack Wifi Hacking tool on iPod & iPhone
sen så gör du exsakt som han gör i videon
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.