Hjälp Med Apps (Filma med kamera + iMunchies)

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Hjälp Med Apps (Filma med kamera + iMunchies)

Viewing 17 posts - 1 through 17 (of 17 total)
  • Author
    Member
    Post count: 33

Tja allihop!

Har två “problem” med min relativt nya iPhone 3G.

Först så undrar jag vad app:en heter som gör att man kan filma med iPhonen?
    Och, måste man jailbreaka för att kunna få den, eller kan man köpa/ladda ner den ifrån App Store?

Andra jag undrar är, betalade 22kr för var tvungen att prova den “coola” applicationen iMunchies, popcorn grejjen.

Står version 2.0.0 och programmet uppför sig väldigt konstigt mig.
    Vet inte om jag gör fel, eller hur man ska göra.
    När jag drar fingret bakom kameran så skall det alltså synas på displayen (som min hand tar upp ett popcorn) men det gör den inte.. Händer kanske 1 gång av 10 när jag drar handen bakom, vad kan jag göra för fel?
    Vad ska man göra för att handen ska komma ner?

Dåligt beskrivet men hoppas ni förstår.
    MVH//Erik

Mekke
    Member
    Post count: 2271

@schterik 21844 wrote:

Cycorder i Cydia 😉

@schterik 21844 wrote:

Och, måste man jailbreaka för att kunna få den, eller kan man köpa/ladda ner den ifrån App Store?

Ja, du behöver Cydia 🙂

Mekke
    Member

@schterik 21844 wrote:

Cycorder i Cydia 😉

@schterik 21844 wrote:

Ja, du behöver Cydia 🙂

Mekke
    Member

@schterik 21844 wrote:

Cycorder i Cydia 😉

@schterik 21844 wrote:

Ja, du behöver Cydia 🙂

Schterik
    Member

skit, har ju inte jailbreakat min 😐

Schterik
    Member

Schterik
    Member

Mekke
    Member

Det är inte svårt via QuickPwn, och det är riskfritt 🙂 Och man behöver inte återställa först 😉

Mekke
    Member

Det är inte svårt via QuickPwn, och det är riskfritt 🙂 Och man behöver inte återställa först 😉

Red Eagle
    Member
    Post count: 201

Vet ej om det stämmer men enligt vad jag har läst så kan man “förlora diskutrymme” på iPhonen om man inte återställer den först, innan man använder QuickPwn alltså, men det kanske inte stämmer, eller?

Red Eagle
    Member
    Post count: 201

Vet ej om det stämmer men enligt vad jag har läst så kan man “förlora diskutrymme” på iPhonen om man inte återställer den först, innan man använder QuickPwn alltså, men det kanske inte stämmer, eller?

Pear
    Member
    Post count: 322

@mekke 21863 wrote:

läste på ett antal ställen innan jag jailbreakade min 3G första gången för några dagar sen att man bör tömma telefonen (dvs systemåterställa utan att synka med itunes) då många haft problem med quickpwn när filer fanns på telefonen, men inga problem när den var tom. (kalender och kontakter går att ha på telen, men musik, videor etc, bör inte finnas).

Jailbreakade min utan ngt på, funkade utmärkt. sen synkade jag

Pear
    Member
    Post count: 322

@mekke 21863 wrote:

läste på ett antal ställen innan jag jailbreakade min 3G första gången för några dagar sen att man bör tömma telefonen (dvs systemåterställa utan att synka med itunes) då många haft problem med quickpwn när filer fanns på telefonen, men inga problem när den var tom. (kalender och kontakter går att ha på telen, men musik, videor etc, bör inte finnas).

Jailbreakade min utan ngt på, funkade utmärkt. sen synkade jag

Appelphone
    Member
    Post count: 594

iMunchies, är som en film. Så det kommer en hand automatiskt. så inte när du tar dit din hand. Så det gäller att ha rätt timing.

Appelphone
    Member
    Post count: 594

iMunchies, är som en film. Så det kommer en hand automatiskt. så inte när du tar dit din hand. Så det gäller att ha rätt timing.

Kungen
    Member
    Post count: 985

@Äppelphone 22811 wrote:

Nej, du måste trycka på skärmen för att den ska reagera, sen är det en film såklart 🙂 Så är det på min iaf 😛

Kungen
    Member
    Post count: 985

@Äppelphone 22811 wrote:

Nej, du måste trycka på skärmen för att den ska reagera, sen är det en film såklart 🙂 Så är det på min iaf 😛

Viewing 17 posts - 1 through 17 (of 17 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.