Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Hjälp med cydia/installer
-
AuthorPosts
-
Hej, jag e ny inom iPhone-världen och har försökt fatta det här med sources osv.
Jag undrar hur ska man hitta några vettiga source med bra spel/apps? Finns det nån sida som beskriver olika apps, teman osv så man vet vad man installerar?
Hur hittar jag tex. touch grind som jag så gärna vill ha?
Tack för hjälpen
Touchgrind finns i appstore för 38 spänn, panta några burkar så kan du köpa det och betala utvecklarna så kanske du kan få ett touchgrind 2 sen.
Touchgrind finns i appstore för 38 spänn, panta några burkar så kan du köpa det och betala utvecklarna så kanske du kan få ett touchgrind 2 sen.
Jag är nöjd med ettan, så nej inge pengar
Jag är nöjd med ettan, så nej inge pengar
@andre3000 21950 wrote:
Hej, jag e ny inom iPhone-världen och har försökt fatta det här med sources osv.
Jag undrar hur ska man hitta några vettiga source med bra spel/apps? Finns det nån sida som beskriver olika apps, teman osv så man vet vad man installerar?
Tack för hjälpen
Du måste skaffa installous
@andre3000 21950 wrote:
Tack för hjälpen
Du måste skaffa installous
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.