Hjälp med itunes

Front page Forums Övriga ämnen Hjälp med itunes

Viewing 11 posts - 1 through 11 (of 11 total)
  • Author
    Member
    Post count: 29

Har idag köpt en iphone 16gig och vill nu lägga in lite musik i telefonen. Men jag fattar mig inte på itunes. Det går ju inte att dra låtar till någon av min iphones mappar, och det går inte heller att högerklicka och lägga dom i en speciell mapp förutom “Partyblandningen”. Kan någon säga hur man gör? och stödjer iphone .avi eller vad behöver man konvertera filmer till?

Appelphone
    Member
    Post count: 594

i iTunes:
    Gör en ny spellista ochh dra in musiken som du vill ha dit. Klicka på din iPhone och sen Musik och synkronisera den spellistan.

använd det här programmet att konventera filmer med.

Appelphone
    Member
    Post count: 594

i iTunes:
    Gör en ny spellista ochh dra in musiken som du vill ha dit. Klicka på din iPhone och sen Musik och synkronisera den spellistan.

använd det här programmet att konventera filmer med.

fakker
    Member

Tack för hjälpen Äppelphone

fakker
    Member

Tack för hjälpen Äppelphone

iKeso
    Member
    Post count: 63

Eftersom det redan fanns en tråd som hette detta, och jag är så duktig på att söka(som vissa andra inte är), tänkte jag att jag kunde skriva ner min fråga här. Det har ingenting med fakker’s fråga att göra.

Men iaf. Jag har nyligen skapat en egen profil på datorn(delade med kära familjen innan). Jag var tvungen att lägga in all musik igen i iTunes, men det gick ju rätt fort. Men min fråga är om man kan överföra programen(appen) från andra profilen? Om jag laddar ner ett nytt App och försöker synka det står det bara att alla mina gamla App på telefonen kommer försvinnna.

Hoppas ni förstår, blev lite krångligt. Tack på förhand. 🙂

iKeso
    Member

Eftersom det redan fanns en tråd som hette detta, och jag är så duktig på att söka(som vissa andra inte är), tänkte jag att jag kunde skriva ner min fråga här. Det har ingenting med fakker’s fråga att göra.

Men iaf. Jag har nyligen skapat en egen profil på datorn(delade med kära familjen innan). Jag var tvungen att lägga in all musik igen i iTunes, men det gick ju rätt fort. Men min fråga är om man kan överföra programen(appen) från andra profilen? Om jag laddar ner ett nytt App och försöker synka det står det bara att alla mina gamla App på telefonen kommer försvinnna.

Hoppas ni förstår, blev lite krångligt. Tack på förhand. 🙂

steffe
    Member
    Post count: 2452

Du har inte tänkt på att synka manuellt?

steffe
    Member
    Post count: 2452

Du har inte tänkt på att synka manuellt?

iKeso
    Member

Det går inte att hantera program manuellt…

Edit: Jag löste det, jag kopierade Mobile Applications mappen till min profil och tog sen Lägg till mapp i bilbliotek.Alla apps kom och jag kan synka med min iFån.:)

iKeso
    Member

Det går inte att hantera program manuellt…

Edit: Jag löste det, jag kopierade Mobile Applications mappen till min profil och tog sen Lägg till mapp i bilbliotek.Alla apps kom och jag kan synka med min iFån.:)

Viewing 11 posts - 1 through 11 (of 11 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.