Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Upplåsning och jailbreak › hjälp med jailbreak
-
AuthorPosts
-
hej jag har en iphone 2g med jailbreak 2.2.1 men min hemknapp funkar inte så jag har ihome. men jag vill jailbreaka till 3.0 . men jag vet inte hur man gör för att min hemknapp funkar inte 🙁 skulle va stort tacksam om jag fick hjälp
@denniz123456 49618 wrote:
hej jag har en iphone 2g med jailbreak 2.2.1 men min hemknapp funkar inte så jag har ihome. men jag vill jailbreaka till 3.0 . men jag vet inte hur man gör för att min hemknapp funkar inte 🙁 skulle va stort tacksam om jag fick hjälp
För iClarified – iPhone – Hur du Jailbreakar och låser upp din iPhone 3G, 3GS med BlackSn0w [Windows] behövs ingen Home Button. Fortsätt frågandet i någon av de generella jailbreak-trådarna
hur ska jag göra
hoppas nån kan hjälpa mig:(
men han säger 3g och 3gs jag har 2g
är du säker
@denniz123456 49624 wrote:
men han säger 3g och 3gs jag har 2g
Denna guide fungerar även för 2G, fortsätt posta rätt tråd för denna kommer att låsas. I bästa fall
@denniz123456 49628 wrote:
men jag har hört att man får problem med detta är det sant
Vad för problem?
@denniz123456 49631 wrote:
typ att den kraschar efter några dagar
Man kan ju alltid hoppas att den kraschar för dig, men skulle dessvärre inte tro det. Som sagt, posta i rätt tråd eller läs på i forumet i de trådar som redan behandlar ämnet!
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.