Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Hjälp med min Iphone 3GS
-
AuthorPosts
-
Hej, fick ut en ny Iphone 3GS för ett tag sedan och den har bara ställt till med problem.
Den har 4.1 och INTE jailbrakad och splitterny.
Den har varit inne hos Anovo 2 gånger!
varje gång har den kommit tillbaka med svaret att inget fel har hittats.
och vill ha er synpunkt på tillväga sätten.Bilderna jag skickar med beskriver ungefär hur det ser ut varannan gång.
Istället för det färgglada kan likagärna vara helvit.
Igår kväll var jag tvungen att återställa telefonen cirka 7 gånger.
Och nu börjar jag ge direkt upp. har betalt över 800kr i “inget fel” med Anovo och går snart ner mig.Hjälp mig hur jag skall gå tillväga!
Ifall ni inte ser texten på bilden står det panic: We are hanging here…
slaneby
September 18, 2010 at 07:21Post count: 0Ta kontakt med applesupport och din återförsäljare och reklamera varan.
Förklara ditt problem ingående med dokumentation och underlag,
kan inte tänka mig att det är något annat än ett garantiärende.Du skall inte ge dig förens du får en ny telefon
Nu har det hänt lite iallafall.
Nu har efter 3! gånger Anovo förstått att telefonen har något fel och skall byta ut den.
Dock har de fått för sig att Garantin har gått ut och vill att jag ska betala ett par tusen för en ny.Vilket ger och mitt konsumenträtts-tänkande-hjärna en fråga.
De har 3 månaders garanti på utbytes”terminaler”, och telefonen är knappt en månad gammal.Detta är ju helt otrolig rolig situation.
Och nu sitter man lite halvt maktlös och väntar på mailsvar från dem.@hugorosenlund 79619 wrote:
Nu har det hänt lite iallafall.
Nu har efter 3! gånger Anovo förstått att telefonen har något fel och skall byta ut den.
Dock har de fått för sig att Garantin har gått ut och vill att jag ska betala ett par tusen för en ny.Vilket ger och mitt konsumenträtts-tänkande-hjärna en fråga.
De har 3 månaders garanti på utbytes”terminaler”, och telefonen är knappt en månad gammal.Detta är ju helt otrolig rolig situation.
Och nu sitter man lite halvt maktlös och väntar på mailsvar från dem.Nu är jag inte så haj på detta, men finns det ingen konsumentombudsman att ringa i din stad?
Om det finns så vore det lägligt att ta upp din situation med denne 🙂Underbart.
Fick en väldigt konkret svar tillbaka efter att jag påpekade detta om att de hade 3 månaders garanti på enheter.
Hej,
Denna kommer att bytas ut på garanti.MVH // J*****, Anovo
Hugo – Anovo 1-0
Märk att detta var efter de ville att jag skulle betala för en ny telefon.
Skönt att det löste sig enkelt och fint. -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.