Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › hjälp mig med mitt examensarbete, svara på min enkät om applikationer
-
AuthorPosts
-
Hej på er alla!
Jag heter Karim och tillsammans med två andra herrar har vi gjort en webbenkät där vi vill ta reda på hur ni använder era applikationer. Resultaten från enkäten kommer att användas i vårt examensarbete inom marknadsföring som görs på Mälardalens högskola i Västerås.
Vi skulle vara oerhört tacksamma om ni kunde svara på vår enkät som tar ca 5 minuter att göra. Här är länken till enkäten:
Konsumentbeteende gällande applikationer Survey
OBS!
Inga pop ups eller annan typ av reklam finns på länken!!
Do diddilie done.
Vasse go’
/iA i blå tornet
done..
tackar för alla svar!
Är det någon som kan rekommendera mig något forum med många kvinnliga besökare? Behöver nämligen fler svar från tjejer
@karim 65133 wrote:
tackar för alla svar!
Är det någon som kan rekommendera mig något forum med många kvinnliga besökare? Behöver nämligen fler svar från tjejer
Har vi ont om kvinnor här på iPhoneinfo ?
Det här måste vi lösa 🙂Du kan ju alltid testa på 99 och MacWorld om du inte redan gjort det 🙂
@karim 65133 wrote:
tackar för alla svar!
seochhör.se
häntextra.se
häststallet.se
modeguiden.seSkämt åsido, men på HTC:s officiella forum ska de vara väldigt feminina :laugh:
Jag är dessvärre inte kvinna, men nu har jag iaf svarat 🙂
@bozz 65178 wrote:
Jag är dessvärre inte kvinna, men nu har jag iaf svarat 🙂
det gör inget, svarar så många som möjligt (sålänge man använder en iphone eller liknande) är det bara bra.
Vi har märkt att ovi-store inte används av någon nästan och det måste väl ses som ett enormt misslyckande från nokias sida.. dom har väl satsat rätt mycket på sin ovi store som jag förstått det
kan vi inte få se resultatet av rostningen sen?
@karim 65230 wrote:
det gör inget, svarar så många som möjligt (sålänge man använder en iphone eller liknande) är det bara bra.
Vi har märkt att ovi-store inte används av någon nästan och det måste väl ses som ett enormt misslyckande från nokias sida.. dom har väl satsat rätt mycket på sin ovi store som jag förstått det
Du är inne på ett iPhone forum, vad hade du förväntat dig? Att majoriteten skulle gå runt med Nokia och SE? Nepp, här är det enbart iphone som gäller, och programmen kring dessa. Du borde kanske ställa frågan på ett forum där folk är lite mer objektiva 😀
@mrsmart 65295 wrote:
Du är inne på ett iPhone forum, vad hade du förväntat dig? Att majoriteten skulle gå runt med Nokia och SE? Nepp, här är det enbart iphone som gäller, och programmen kring dessa. Du borde kanske ställa frågan på ett forum där folk är lite mer objektiva 😀
Länken till enkäten finns inte enbart på detta forum.
Ville bara meddela att jag stänger länken till enkäten kl 10.00 imorgon så dom som inte har svarat än snälla ta er tid och gör enkäten 🙂
Tack!
@karim 65320 wrote:
Länken till enkäten finns inte enbart på detta forum.
Ville bara meddela att jag stänger länken till enkäten kl 10.00 imorgon så dom som inte har svarat än snälla ta er tid och gör enkäten 🙂
Tack!
Okej, jag drog förhastade slutsatser, jag får ursäkta mig och önska lycka till med examensarbetet.
hej alla!
Varit lite frånvarande från forumet pga några veckor ihärdigt sittande med resultat och analys. Imorgon ska vi skicka slutversionen av uppsatsen och när vi blivit bedömda så kommer jag och gruppen bestämma hur vi ska presentera resultatet!
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.