Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Hjälp! :P
-
AuthorPosts
-
Är det någon som vet om man kan ta bort Ikonen Kontakter på hemskärmen? Sjukt irriterande att den är där, eftersom du har samma funktion i telefon ikonen :p
Ciao!
Har du BossPrefs? Annars får du jailbraika och ladda ner det från Cydia. Sen kan du “Hide icons”.
Nej jag har inte jailbreakat den, vågar inte :p
Annars så kan du bara dra den till en annan springboard.
Tryck och håll inne någon av ikonerna till dom börjar att wobbla, sedan kan du dra kontakter till en annan springboard till höger.
Tack för tipset snook, men det löser ju bara delvis problemet 🙁 men som sagt tack ändå 🙂
Ciao!
Varför vill du ta bort den?
Förstår inte riktigt problemet.problemet är att jag retar mig som fan på att den ikonen är där för den är TOTALT onödig. Det känns som det är telia som har något med den att göra, har inte sätt någon annan operatör som har en Ikonen.
Men jag får npg leva med den helt enkelt!
Ciao!
@aradsson 27593 wrote:
problemet är att jag retar mig som fan på att den ikonen är där för den är TOTALT onödig. Det känns som det är telia som har något med den att göra, har inte sätt någon annan operatör som har en Ikonen.
Men jag får npg leva med den helt enkelt!
Ciao!
Telia ? ikonen Contacts finns väl på alla iPhones, oavsett operatör ..
Faktum är att jag använder contacts ikonen bra mycke oftare än telefon ikonen. *shrug* om du inte vill se den kan du alltid slänga över den på sida 10 eller någe.
/Svarten
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.