Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Hjälp Snälla!!!
-
AuthorPosts
-
Hej.
Har ett stort problem.
Laddade hem diverse spel o program igår. Idag började telefonen lagga o ha sig, tänkte återställa den men detta gick inge vidare.
Telefonen hängde sig fullständigt…
Nu har den den varit på i typ 6 timmar, jag kan inte stänga av den, inget funkar!
Snälla hjälp mig.Jag har 1.1.4 om de är till nån hjälp…
mvh
henrik
Håll in avstängnings knappen samt den runda “home” knappen så stängs den troligvis av. Att kombinera dessa knappar är som att starta om en dator med.
tacksam för svaret, men jag har verkligen testat alt sånt… Inget funkar!!
batteriet tog slut för 5min sen, så vi får vad som händer…
En lista på vad du har installerat skulle hjälpa oss hjälpa dig.
Kan vara att telefonen har för mycket i ramminnet.
Började “laggningen” nu? Började den dra batteri direkt efter du instellerade spelen?
Jag förslår att du kör slut på batteriet, sedan gör en DFU, syncar med iTunes och gör en restore.
Ladda ner Boss preffs ( Om du har installerat Open SSH. Den hjälper dig att sätta på / stänga av Open SSH)
Navizon 2.02+ ställer till med problem. Nedgradera till en äldre version.
Stäng av “Ask to join newworks”. WiFi suger åt sig mycket batteri…
Heej har en helt ny iphone 16 gb …
Vill Jailbreaka den och fixa svensk tangentbord hur ska jag göra ???
Tack om ni svarar korrekt så jag förstår
hej igen.
gjorde som du skrev sebastian, laddade ur batteriet. syncade o gjorde en restore. nu fungerar den igen MEN faktum kvarstår… OM telefonen hänger sig så kan man uppenbarligen inte göra nått åt de, gick inte o synca den, inga knappar fungerade och skärmen reagerar inte.
att ha ett inbyggt batteri har sina nackdelar, lite segt o springa till “mumien” eller vänta på urladdning varje gång detta händer…
verkligen tacksam för alla hjälpsamma svar!!
mvh
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.