hjälp vill upptadera min iphone

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Upplåsning och jailbreak hjälp vill upptadera min iphone

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • Author
    Member
    Post count: 38

hej

jag har en iphone 3g fw 3.0 jag vill uppdatera till 3.1.2 fw kan ni skicka länk hur man gör det utan och uppdatera baseband samt jb länk och upplåsning så är ni grym snälla tack i för hand:D

Mr Fyhr
    Member
    Post count: 482

Läs lite här så har du allt.

Freebo
    Member
    Post count: 4365

Uppdatera fw utan att uppdatera basebandet går bara med PwnageTool på OS X och SnowBreeze på Windows. Rekommenderar PwnageTool alla dagar 🙂

volvo-s60
    Member
    Post count: 162

@freebo 59748 wrote:

Uppdatera fw utan att uppdatera basebandet går bara med PwnageTool på OS X och SnowBreeze på Windows. Rekommenderar PwnageTool alla dagar 🙂

hej

jag vill också uppdatera min iphone från 3.0 till 3.1.2 men jag har windows vista kan ni hjälpa mig hur man gör det utan och uppdatera basebandet jag fattar ingeting kan ni hjälpa mig

Freebo
    Member
    Post count: 4365

@volvo-s60 59776 wrote:

hej

jag vill också uppdatera min iphone från 3.0 till 3.1.2 men jag har windows vista kan ni hjälpa mig hur man gör det utan och uppdatera basebandet jag fattar ingeting kan ni hjälpa mig

Sn0wbreeze är vertyget du ska använda. Det duger inte att säga att du ingenting fattar, är det SÅ illa så ska du inte ens försöka

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.