Home knapp iphone 3Gs

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Home knapp iphone 3Gs

Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
  • Author
    Member
    Post count: 5

Tjenare

Undrar om det är fler där ute som tycker sin Home Knapp är lite nersjunken så att man känner kanterna ordentligt runt knappen.
    Jag tycker detta medfört till att det blir lite svårare och trögare att trycka på knappen. Undrar om ni känner till något ställe som byter ut Home Knappen och fixar till det ?

Miche
    Participant
    Post count: 358

Spill inte dricka på telefonen så slipper du den där känslan… Rengöra knappen bör fixa problemet. 😉

Mikzstone
    Member

Har inte spillt något på iphonen, möjligtvis när jag satte på Invisible Shield på Displayen, men det var ett bra tag sen, detta har börjat komma nu. Och det är som sagt mest att knappen känns otroligt nertryckt.

Miche
    Participant
    Post count: 358

Varför lämnar du inte luren till telia om du inte spillt något på den? För du har väl garanti på en så ny lur som knappt är 1år gammal.
    Det var så jag tänkte.

Zike
    Member
    Post count: 571

Invisible shield gör att knappen känns nedtryckt!

imported_Thian
    Member
    Post count: 1020

@zike 58199 wrote:

Invisible shield gör att knappen känns nedtryckt!

Fast IS bygger bara någon mm. Tycker inte det känns så mycket.

Sen skriver Mikzstone att det var ett bra tag sen ha satte på IS, han borde ha märkt det tidigare i så fall.

Mikzstone
    Member

Jag har hört att telia inte skall göra något åt det då funktionen i Home knappen fortfarande fungerar. Har inte känt detta med Invisible Shield innan, men nu på senare tid började det kännas väldigt skumt så plockade av Invisible Shield för att kolla om detta var problemet, men det var det inte.

Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.