Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Hör ingenting vid samtal!
-
AuthorPosts
-
Det började med att det ringde på mobilen tidigare idag (min ringsignal hördes) och jag svarade….men ingenting hördes. Jag ringde sen tillbaka och kom till någon annan? Där denna sa…vem har jag kommit till
Sen provar jag att ringa en kompis då vi pratade på msn, hon sa att hon inte hörde någonting och jag hörde ingenting heller.
Nyss ringde jag upp igen och sa hallååå…halllå men hörde ingenting…sen kommer en helt annan röst upp och säger…hallå och något på arabiska (min kompis är svensk och det var inte hennes röst)
Jag har testat med en gammal mobil ja har liggandes utifall att iphonen ska få fnatt och där hörde jag både signal när jag ringer…och det fungerade när jag svarade med och allt funkade normalt.
Såååå vad kan det vara för fel på min iphone? Det var länge sedan jag uppdaterade till nya programvaran och det har funkat perfekt.
Jag måste väl inte poängtera att ja har startat om mobilen x antal gånger
sjuuuuuukt myskooo! :0
Det har iaf ingenting med din firmwere att göra. Jag vet inte om det kan funka men du kan ju testa att återställa alla inställningar på mobilen (inställningat -almänt-återställning)
Det har iaf ingenting med din firmwere att göra. Jag vet inte om det kan funka men du kan ju testa att återställa alla inställningar på mobilen (inställningat -almänt-återställning)
typ liknande för mig oxo på firmware 2.1 jag ringde min kompis och kom fram till ngn annan jag inte känner som var en tant fast det stod min kompis namn på telen, sen ringde jag igen på samma återupprigning så kom jag till den rätte,, vette skön va det var men mysko var det
typ liknande för mig oxo på firmware 2.1 jag ringde min kompis och kom fram till ngn annan jag inte känner som var en tant fast det stod min kompis namn på telen, sen ringde jag igen på samma återupprigning så kom jag till den rätte,, vette skön va det var men mysko var det
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.