Front page › Forums › Köp & Sälj › Hörlurar Köpes!
-
AuthorPosts
-
Någon som vill sälja sina fulltfungerande iphon hörlurar med svarsknapp till en billig peng?
Ciao!
Kan upplysa om att originallurarna är minst sagt skit,du får bättre grejer för 2-300 spänn hos Clas Ohlsson eller teknikmagasinet,eller nåt.
Sen så har väl inte originallurarna svarsknapp? Mina hade det då inte, i think? Dock så har dom mikrofon.
tack men jag är lite av en orginallnörd 😛 och apples nya in-ear lurar är ju sjukt dyra om du frågar mig!
Tänkte bara att jag ville ha ett par nya eftersom mina gammla gick sönder (som sagt skit) men jag behöver ett par för tillfället! tack
Jag har en orignal VIT karton med alla dess tillbehör…orört, då jag ahr en dubbel uppsättning..ska genast klura ut vart den knappen sitter…
@aradsson 27596 wrote:
tack men jag är lite av en orginallnörd 😛 och apples nya in-ear lurar är ju sjukt dyra om du frågar mig!
Tänkte bara att jag ville ha ett par nya eftersom mina gammla gick sönder (som sagt skit) men jag behöver ett par för tillfället! tack
Kolla med elgiganten,dom har nog både original och diverse eftermarknadslurar till rimliga priser.
Köpte en Monstercable adapter med mick på Applestore 5th ave, för att kunna använda vilka lurar jag vill (20USD). Blev ett par Sony “in ear” och det låter kanon!
Koss har en variant av “the plugg” med mick och knapp som jag var nära att köpa då “the plugg” lurarna låter bra. Kostar ca 40USD. (Vet dock inte om de säljs i Europa)
Osis,men på 3G behövs ingen adapter så länge du använder lurar med 3,5 mm standard stereoplugg.
Kör själv med ett par gamla bygellurar från en sen länge avliden walkman,funkar kanon för mig,eftersom jag aldrig gillat inearlurar.@steffe 27629 wrote:
Osis,men på 3G behövs ingen adapter så länge du använder lurar med 3,5 mm standard stereoplugg.
Kör själv med ett par gamla bygellurar från en sen länge avliden walkman,funkar kanon för mig,eftersom jag aldrig gillat inearlurar.Adaptern är för att få mick och svarsknapp, för att bara lyssna så behövs den inte.
Monster® iSoniTalk™ Microphone Headphone Adapter for iPhone™
Aj fan,fråga:vad kostar den?Ska nog skaffa en!
Tanken var att någon skulle sälja sina lurar till mig, inte snacka om vilka lurar som är bäst
jag kan sälja mina. hur mycket är du villig att ge?
Ursäckta Carpe missuppfatade dig. Jollejo du kan få 100:- om dom funkar, samma pris gäller dig Carpe, jag behöver inte dom andra sakerna bara lurarna.
Ciao!
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.