Hörlurar Köpes!

Front page Forums Köp & Sälj Hörlurar Köpes!

Viewing 23 posts - 1 through 23 (of 23 total)
  • Author
    Member
    Post count: 24

Någon som vill sälja sina fulltfungerande iphon hörlurar med svarsknapp till en billig peng?

Ciao!

steffe
    Member
    Post count: 2452

Kan upplysa om att originallurarna är minst sagt skit,du får bättre grejer för 2-300 spänn hos Clas Ohlsson eller teknikmagasinet,eller nåt.

carpe
    Member
    Post count: 904

Sen så har väl inte originallurarna svarsknapp? Mina hade det då inte, i think? Dock så har dom mikrofon.

snook
    Member
    Post count: 2190

@carpe 27594 wrote:

Sen så har väl inte originallurarna svarsknapp? Mina hade det då inte, i think? Dock så har dom mikrofon.

Dom har det 🙂

Aradsson
    Member

tack men jag är lite av en orginallnörd 😛 och apples nya in-ear lurar är ju sjukt dyra om du frågar mig!

Tänkte bara att jag ville ha ett par nya eftersom mina gammla gick sönder (som sagt skit) men jag behöver ett par för tillfället! tack

Aradsson
    Member

jo orginall har svarsknapp 🙂

Zike
    Member
    Post count: 571

@carpe 27594 wrote:

orginallurarna har svarsknapp, inkl paus/byta låt-funktion samt mic

Aradsson
    Member

någon som vill sälja sina då?

carpe
    Member

Jag har en orignal VIT karton med alla dess tillbehör…orört, då jag ahr en dubbel uppsättning..ska genast klura ut vart den knappen sitter…

steffe
    Member

@aradsson 27596 wrote:

tack men jag är lite av en orginallnörd 😛 och apples nya in-ear lurar är ju sjukt dyra om du frågar mig!

Tänkte bara att jag ville ha ett par nya eftersom mina gammla gick sönder (som sagt skit) men jag behöver ett par för tillfället! tack

Kolla med elgiganten,dom har nog både original och diverse eftermarknadslurar till rimliga priser.

Robert L
    Member
    Post count: 403

Köpte en Monstercable adapter med mick på Applestore 5th ave, för att kunna använda vilka lurar jag vill (20USD). Blev ett par Sony “in ear” och det låter kanon!

Koss har en variant av “the plugg” med mick och knapp som jag var nära att köpa då “the plugg” lurarna låter bra. Kostar ca 40USD. (Vet dock inte om de säljs i Europa)

steffe
    Member

Osis,men på 3G behövs ingen adapter så länge du använder lurar med 3,5 mm standard stereoplugg.
    Kör själv med ett par gamla bygellurar från en sen länge avliden walkman,funkar kanon för mig,eftersom jag aldrig gillat inearlurar.

Robert L
    Member

@steffe 27629 wrote:

Osis,men på 3G behövs ingen adapter så länge du använder lurar med 3,5 mm standard stereoplugg.
    Kör själv med ett par gamla bygellurar från en sen länge avliden walkman,funkar kanon för mig,eftersom jag aldrig gillat inearlurar.

Adaptern är för att få mick och svarsknapp, för att bara lyssna så behövs den inte.

Monster® iSoniTalk™ Microphone Headphone Adapter for iPhone™

steffe
    Member

Aj fan,fråga:vad kostar den?Ska nog skaffa en!

Robert L
    Member

@steffe 27640 wrote:

Aj fan,fråga:vad kostar den?Ska nog skaffa en!

Vet inte om den tas in av någon i Sverige. Jag gav som sagt ca 200kr för min inkl skatter i USA. Kollade även på Shures variant, men den var nästan dubbelt så dyr och har inga fler funktioner än Monsters.

Aradsson
    Member

Tanken var att någon skulle sälja sina lurar till mig, inte snacka om vilka lurar som är bäst

E-Minor
    Member
    Post count: 87
    carpe
    Member

@aradsson 27658 wrote:

Tanken var att någon skulle sälja sina lurar till mig, inte snacka om vilka lurar som är bäst

Missade du mitt förra inlägg? 😛

jollejo
    Member
    Post count: 64

jag kan sälja mina. hur mycket är du villig att ge?

Aradsson
    Member

Ursäckta Carpe missuppfatade dig. Jollejo du kan få 100:- om dom funkar, samma pris gäller dig Carpe, jag behöver inte dom andra sakerna bara lurarna.

Ciao!

jollejo
    Member

Vart bor du?

Aradsson
    Member

Malmö

jollejo
    Member

Pma mig med din mail så snackar vi vidare

Viewing 23 posts - 1 through 23 (of 23 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.