Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › hotmail
-
AuthorPosts
-
Hej jag undrar hur man kan få Hotmail i Iphone? Alla svar skulle vara trevliga 😀
Finns trådar om detta i forumet,mitt tips är att kolla med sökfunktionen.
mBox mail i appstore. kostar 75spänn eller :
snabbguide:
Skaffa googlemail
Ändra språk och adress till engelska på hotmail.
Ändra i googlemail så att du tar hand om hotmailkontot via google.
Ändra lite inställningar för att det ska passa dig.
Och sök på forumet.Använd mail-klienten som redan finns och tryck på hotmail och skriv in dina inloggnings-uppgifter, klart.
Eller är det något knas med att använda den med hotmail? Eftersom TS och alla andra inte ens nämner något om det?
@mekke 31273 wrote:
Bara ett problem, det alternativet finns inte 😛
bara ett problem till ! de behöv int finnas, funkar ändå, välj “ANNAT” skriv in ditt namn “martin beck” , sen din epost “hej@hotmail.com” sen ditt lösenord “hej” sen ok,
funkar hur enkelt som hellst
tur me folk som låtsas ha koll@nevamiz 31785 wrote:
bara ett problem till ! de behöv int finnas, funkar ändå, välj “ANNAT” skriv in ditt namn “martin beck” , sen din epost “hej@hotmail.com” sen ditt lösenord “hej” sen ok,
funkar hur enkelt som hellst
tur me folk som låtsas ha kollFör mig och många andra funkar det inte att göra så …
Det funkar faktiskt! Testade att göra så när jag fick telefonen ny, men då fungerade det inte. Så måste vara något nytt!?
Testade precis nu och då gick det!(Måste försvara Mekke lite då han har hjälp mig ett antal ggr så har några upp hehe)
“Det funkade”
Hur många mappar har ni i mail? Inkorg? Sen inga fler?Använd Gmail med kontohantering på hotmail så får ni alla mappar som man behöver.
Tills Microsoft accepterar hur bra iPhonen är kommer vi inte få hotmail i iPhonen.Använd Gmail istället, mkt bättre än hotmail 😀 Hotmail görs ju av Pyttemjuk.. 😛
Ja mekke,det har jag vetat i flera år.
Hade gmail långt innan iphonen! -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.