Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Hotmail till iPhone!
-
AuthorPosts
-
Såg nyss att dom har fixat hotmail iPhone 😀 appen heter “mBox Mail” och finns på appstore för 75 kr. Appen har funnits sen 24 okt 08 så det är lite lustigt att jag inte har sett den förut 😛 Troligtvis så vet redan alla detta, men om inte så vet ni nu 😛 Funkar perfekt för mig 😀 JIPPI!!!
@Äppelphone 25054 wrote:
Såg nyss att dom har fixat hotmail iPhone 😀 appen heter “mBox Mail” och finns på appstore för 75 kr. Appen har funnits sen 24 okt 08 så det är lite lustigt att jag inte har sett den förut 😛 Troligtvis så vet redan alla detta, men om inte så vet ni nu 😛 Funkar perfekt för mig 😀 JIPPI!!!
Själv går jag bara in på Hotmail.com…klickar på “mobil-versionen”…och det funkar lika bra det(?)
Jag har bara satt min hotmail som ett bokmärke, placera det på homescreenen och just sparat 75 kr.
Använder M-box , älskar det 🙂
Ohh, där har vi 2 som tänker 😛 men det är skönt att ha en app 😀 och sen var det ju inte jag som betalade så jag tycker som Thian 🙂
Japp den appen rockar allt fungerar mycket bra. Perfekt att kunna titta på mail och skriva nya mail i liggande läge, önskar samma funktion i standard mail appen..
Den enda fördelen med appen e att du får push notifications, men om man bara ska kolla mailen lite då och då (som jag), så räcker hotmail mobile fint 🙂
Varför använder man inte bara mailappen som redan finns i mobilen?
@stickaaan 63686 wrote:
Varför använder man inte bara mailappen som redan finns i mobilen?
Ja det kan man undra.
Det funkar bra att ha hotmail i iPhonen utan extra app.
https://www.iphoneinfo.se/forum/allt-om-iphone/3396-hotmail-pop3-funkar-i-iphonen.htmlDenna tråden är ju över 1 år gammal !?
Jag har med glädje slutat använda hotmail, vilken skit.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.