Front page › Forums › Övriga ämnen › Htc med Windows mobile en dröm
-
AuthorPosts
-
Vad gäller skriva sms och förslag på ord. Hur kan Apple ha en så dålig sms-funktion. Den ska lära sig ord sägs det. HTC lärde sig hela fraser. När jag på fånen vill skriva Frans så föreslår den efter Fran Fram. När kommer Frans högre upp på förslagsordet. Skrivit ordet 100-tals ggr. På Htc kom en hel lista med förslag. Vill jag skriva på engelska så fånar den sig hela tiden utom med ordet Regards!
Finns det någon bot?
Resten är en tröst i alla fall.:)Den enklaste lösningen är nog att byta namn tror jag. vad tror du om Vladimir?
Nej, men ärligt talat så tror jag inte att iphonen lär sig ord, inget jag tänkt på. Möjligt att det finns men det verkar inte fungera så bra då ialla fall.
Frans45 wrote:Vad gäller skriva sms och förslag på ord. Hur kan Apple ha en så dålig sms-funktion. Den ska lära sig ord sägs det. HTC lärde sig hela fraser. När jag på fånen vill skriva Frans så föreslår den efter Fran Fram. När kommer Frans högre upp på förslagsordet. Skrivit ordet 100-tals ggr. På Htc kom en hel lista med förslag. Vill jag skriva på engelska så fånar den sig hela tiden utom med ordet Regards!
Finns det någon bot?
Resten är en tröst i alla fall.:)Jag lagt till Engelskt tangentbord och byter med jordgloben när jag skall skriva på engelska, då slipper jag skumma svenska förslag plus att jag får engelska förslag, testa det!
Iphone är en mycket bra telefon. Har dock köpt en Htc Desire HD.
Den är bra en kort period – sedan dyker alltid någon ny utvecklad telefon upp i horisonten.Iphone är en mycket bra telefon. Har dock köpt en Htc Desire HD.
Den är bra en kort period – sedan dyker alltid någon ny utvecklad telefon upp i horisonten.Tack för tipset!
Men varför har inte Apple den mest kreativa sms-funktionen?
Tack för tipset!
Tack för tipset!
Blir även ofta helt fel korrigeringar för mig, och därför har jag valt att stänga av autokorrigeringen helt då det går snabbare att skriva för mig utan.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.