Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Hur återställer jag till en tidigare kopia ?
-
AuthorPosts
-
HAR sökt men suger antagligen på det eftersom jag inget finner,
Läs §4 & §6 i forumets regler en gång till /Mod
Jag antar att du menar att återskapa från din säkerhetskopia efter att du har återställt. Efter att du har återställt så kan du välja i itunes att välja som en ny iphone eller återskapa från dina tidigare säkerhetskopior. Du kan också när som helst högerklicka på iphone ikonen i itunes och välja “Återskapa från din säkerhetskopia”.
När du har återställt iPhone så kommer det upp fråga om du ska ställa in som ny iPhone eller om du ska ställa in till den du har synckat.
Syncka bara iPhone före och återställ ej till mjukvara 3.1.3 om du tänkt låsa upp den med Blacksn0wJag är egentligen för trött för detta, men behöver skiten i morgon 🙁 Kan jag återställa luren på nått vis utan att den uppdaterar FW ? Har en 3G, går det köra jb på den trots den nya fw ?
@whywhy99 55180 wrote:
Jag är egentligen för trött för detta, men behöver skiten i morgon 🙁 Kan jag återställa luren på nått vis utan att den uppdaterar FW ? Har en 3G, går det köra jb på den trots den nya fw ?
Du kan inte återställa med enkelhet nej, är du för trött för att göra rätt så lägg telefonen åt sidan innan du får ångra dig riktigt ordentligt.
Just nu sitter jag m en tegelsten, som tappar anslutningen m itunes. Så jag kan inte en göra en säkerhetskopia 🙁
Okej då hade jag missförstått din fråga. Du hittar nog svar i nån av dessa trådar.
https://www.iphoneinfo.se/forum/upplasning-och-jailbreak/6755-fw-3-1-3-uppdatera-inte.html
https://www.iphoneinfo.se/forum/upplasning-och-jailbreak/6763-har-du-uppdaterat-till-fw-3-1-3-av-misstag-se-hit.htmlDet slutade med en total återställning, och tyvärr den nya FW och basebandet. Den blev verkligen stendöd 🙁 Kanske orkar nergradera den, eller så står jag ut och hoppas på en lösning i Juli 🙂
Nu ger jag mig inte så lätt, skall nog orka. Måste hämta andan bara 🙂 Satt uppe till kl 04:00 Btw så var det Pc suite for Iphone som fuckade upp telefonen, nån uppgradering som fick hela rubbet att kuka ur. Den klarade inte att hålla sig ansluten mot Itunes mer än i ca 2 minuter.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.