Hur får jag in kontakterna i telefonen efter Jailbreak-Quickpwn installeringe?n

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Upplåsning och jailbreak Hur får jag in kontakterna i telefonen efter Jailbreak-Quickpwn installeringe?n

Viewing 13 posts - 1 through 13 (of 13 total)
  • Author
    Member
    Post count: 16

Tja,

Jag har installerat Jailbreak nu, men alla kontakter har försvunnit. Hur får jag in dem igen utan att fucka upp telefonen igen..:P?
    Kan man ta ställ in som ny iphone på itunes, eller ska jag ta den senaste återställningen som jailbreak gjorde?
    Jag har krånglat så mycket med jailbreak så jag orkar inte gör fel igen:laugh:

/SeltroN

Minglarn
    Member
    Post count: 343

Det är bara att synka telefonen som vanligt. Inget du behöver tänka på.. =)

Minglarn
    Member
    Post count: 343

SeltroN
    Member

@minglarn 22967 wrote:

Som vanligt? Jag måste ju välja något av alternativen..
    Den ena är återställ, den som jailbreak gjorde.. Å den andra är att det är en “ny” iphone..

SeltroN
    Member

@minglarn 22967 wrote:

Som vanligt? Jag måste ju välja något av alternativen..
    Den ena är återställ, den som jailbreak gjorde.. Å den andra är att det är en “ny” iphone..

mossarelli
    Member
    Post count: 1847

Tar du ny iPhone så får du inte tillbaka dina kontakter. Tar du återställ med den andra inställningen så kan du få de problem som du hade innan du återställde telefonen.

Det är därför jag skapade en tråd om att återställa mobilen från de att man tagit en ny inställning, eftersom man måste gå in i mobilen och lägga in filerna igen.

mossarelli
    Member
    Post count: 1847

Tar du ny iPhone så får du inte tillbaka dina kontakter. Tar du återställ med den andra inställningen så kan du få de problem som du hade innan du återställde telefonen.

Det är därför jag skapade en tråd om att återställa mobilen från de att man tagit en ny inställning, eftersom man måste gå in i mobilen och lägga in filerna igen.

SeltroN
    Member

@mossarelli 22979 wrote:

Om jag inte har förstått fel så måste jag lägga in kontakterna igen:eek:

SeltroN
    Member

@mossarelli 22979 wrote:

snook
    Member
    Post count: 2190

@seltron 23017 wrote:

Det man kan göra för att förebygga, och få det enkelt vid återställningar är att importera kontakterna till Outlook om man kör Win (adressbok till mac).

Sen kan man bara välja att synka kontakterna i inställningarna i iPhonen.

snook
    Member
    Post count: 2190

@seltron 23017 wrote:

Det man kan göra för att förebygga, och få det enkelt vid återställningar är att importera kontakterna till Outlook om man kör Win (adressbok till mac).

Sen kan man bara välja att synka kontakterna i inställningarna i iPhonen.

generuss
    Member
    Post count: 285

har du kontakterna på sim-kortet så går du in på inställningar, mail-kalender (eller nått sånt) och där står det importera sim ( eller nått sånt ) 🙂 sen är det klart.

generuss
    Member
    Post count: 285

har du kontakterna på sim-kortet så går du in på inställningar, mail-kalender (eller nått sånt) och där står det importera sim ( eller nått sånt ) 🙂 sen är det klart.

Viewing 13 posts - 1 through 13 (of 13 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.