Hur får jag tag i en iphone 3gs 32gb

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Hur får jag tag i en iphone 3gs 32gb

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • Author
    Member
    Post count: 11

Hej. jo jag har en iphone 3g 3.1.3 8gb och har tröttnat på hur segt de går. Så nu vill jag ha en iphone 3gs 32gb. Men problemet är att den inte kan vara ny för jag vill ha version 3.1.2 eller 3.1.3 hälst 3.1.3. Så var kan jag få tag i en sån och var kan jag byta med min iphone 3g så att det blir billigare?? Tack för svar!

monatius
    Member
    Post count: 24

Blocket?

iphonekungen
    Member
    Post count: 3

Skulle rekommendera dig blocket eller tradera. Skulle dock ej rekommendera 32 gb, utan räcker gott och väl med 16 och dessutom får du längre batteritid 🙂

svensk_4gs
    Member

@iphonekungen 84677 wrote:

Skulle rekommendera dig blocket eller tradera. Skulle dock ej rekommendera 32 gb, utan räcker gott och väl med 16 och dessutom får du längre batteritid 🙂

Va vänta här lite. Jag vill ju ha en 3gs 32 gb för att den är snabbare än iphone 3g 8gb och att BETTERITIDEN är bättre. Så du menar att en iphone 3gs med 16gb har mer bätteritid än en iphone 3gs med 32 gb?

foppatoffel
    Member
    Post count: 128

Allt beror helt på hur många apps du använder. Ju större hårddisk ju mer måste iPhonen jobba. Hade själv en 3g 16gig men min polare 8gig var snabbare trots allt och vi hade samma apps och allt.
    Men det jag menar är mer att en 32a är lite slöare än 16gigs pga allt utrymme som finns. Batteritiden kan jag tyvärr inte säga något om

svensk_4gs
    Member

@foppatoffel 84691 wrote:

Allt beror helt på hur många apps du använder. Ju större hårddisk ju mer måste iPhonen jobba. Hade själv en 3g 16gig men min polare 8gig var snabbare trots allt och vi hade samma apps och allt.
    Men det jag menar är mer att en 32a är lite slöare än 16gigs pga allt utrymme som finns. Batteritiden kan jag tyvärr inte säga något om

Oki tack då!

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.