Hur får jag tillbaka deletade bilder?

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Hur får jag tillbaka deletade bilder?

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • Author
    Member
    Post count: 1

Hej.

Min Iphone 3G dog inatt och jag var tvungen att återställa den totalt. Nu fick jag 3.1.3, men alla mina bilder och innehåll försvann. Allt är borta.

Vilka program rekommenderar ni om jag vill komma åt mina deletade bilder? Och går det ens? Sist jag gjorde en backup var väl för ett år sedan och den backupen hjälper mig inte alls.

Freebo
    Member
    Post count: 4365

Det går inte. Om du inte vill skicka in den och pynta 10000:-

Mardin
    Member
    Post count: 80

Visst går det, minns ni inte Jesper som hade filmat och tagit bilder på två poliser i tunnelbanan? Själv har jag dock ingen aning om hur man ska gå till väga.

Freebo
    Member
    Post count: 4365

@Märdin 62942 wrote:

Visst går det, minns ni inte Jesper som hade filmat och tagit bilder på två poliser i tunnelbanan? Själv har jag dock ingen aning om hur man ska gå till väga.

Det är klart, allt går och det är en fråga om pengar eller kunskap.;) om man behöver ställa frågan så måste svaret dock bli nej…

02k
    Member
    Post count: 45

Finns ju ett gäng program gjorda för att återskapa raderade filer på kameror osv, så jag tror det vore mycket möjligt att använda dessa även på en iphone.

Inget jag har behövt prova mig på själv, men har använt liknande program för att få tillbaka borttagna filer på datorn min.

Googla file recovery

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.