Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Hur flytta bilder från iPhone 1.1.4. till datorn?
-
AuthorPosts
-
Hej,
Jag har fått bilder via MMS som jag vill flytta över till datorn. Hur gör jag?
Har även försökt spara dessa bilder på annat ställe i iPhonen men får inte till det riktigt. Jag hittar inte på dem sedan..
Tacksam för all hjälp jag kan få..
/ Pernilla
Får jag fråga varför du kör 1.1.4??
Det finns verkligen ingen vettig anledning att göra det nu för tiden.
Såhär ser det iaf ut för mig.
Får jag fråga varför du kör 1.1.4??
Det finns verkligen ingen vettig anledning att göra det nu för tiden.
Såhär ser det iaf ut för mig.
Visst,men detta funkar nog bara med bilder i kamerans fotoalbum.Bilder från mms sparas kanske inte där,utan i inkorgen.
Visst,men detta funkar nog bara med bilder i kamerans fotoalbum.Bilder från mms sparas kanske inte där,utan i inkorgen.
Eller maila de till ditt eget konto på datorn?
Eller maila de till ditt eget konto på datorn?
Varför 1.1.4? Jo för att jag inte förstår mig på att uppgradera förrän när när maken gjorde det åt mig.. Tjejer och tekniska saker du vet 😉
Ska testa förslagen jag fått. Tack för hjälpen!
/ Pernilla
Varför 1.1.4? Jo för att jag inte förstår mig på att uppgradera förrän när när maken gjorde det åt mig.. Tjejer och tekniska saker du vet 😉
/ Pernilla
@pillenillan 23918 wrote:
/ Pernilla
Fråga 1: Kan du engelska?
Fråga 2: Kan du tryck in 2 kanppar på din mobil samtidigt?
Om ja så klarar du garanterat att uppdatera din lur helt själv.Läs lite på forumet, det har förklarats åtskilliga gånger hur man gör.
Synka bara luren innan du sätter igång, så bilder och sånt sparas!För att få ut bilderna ut mobilen (som inte ligger på kamerarullen) så behöver du SSH, tror bara det lirar med de senare vertionerna (det kommer iaf gå mer smärtfritt)
@pillenillan 23918 wrote:
/ Pernilla
Om ja så klarar du garanterat att uppdatera din lur helt själv.Läs lite på forumet, det har förklarats åtskilliga gånger hur man gör.
Synka bara luren innan du sätter igång, så bilder och sånt sparas!För att få ut bilderna ut mobilen (som inte ligger på kamerarullen) så behöver du SSH, tror bara det lirar med de senare vertionerna (det kommer iaf gå mer smärtfritt)
@Mr EmCom 23939 wrote:
1: jag kan engelska.
2: jag kan hålla in två knappar samtidigt, jag är ju tjej 😉Tyvärr inte särskilt road av att hålla på med sånt här så jag blinkar gärna med mina blå så kan jag lyfta skrot på gymmet istället medan min man fixade det här..
Testar att installera SSH för framtid bildöverföring då jag glömde tömma luren på saker innan min man började fixa med den..
Tack för tipset!
@Mr EmCom 23939 wrote:
1: jag kan engelska.
2: jag kan hålla in två knappar samtidigt, jag är ju tjej 😉Tyvärr inte särskilt road av att hålla på med sånt här så jag blinkar gärna med mina blå så kan jag lyfta skrot på gymmet istället medan min man fixade det här..
Testar att installera SSH för framtid bildöverföring då jag glömde tömma luren på saker innan min man började fixa med den..
Tack för tipset!
At some time or another during our lives most of us will overspend and get into debt. Sometimes we can get our finances back on an even keel by cutting down on a few luxuries.It’s a fact maple story mesos that there is now much greater and easier access to credit than there ever has been before. What people often forget is that, once they use that credit, they have taken on a debt. British consumers now owe more than wow power leveling 1,004,290,000,000 on credit cards, mortgages and loans. Some 1,300 different credit cards are available compared with only one in 1971. The average credit card limit is 3,000 though some people have cards with limits of more than 10,000.Paying off the full wow power leveling amount you owe on your credit card statement every month means you are staying out of debt. However, once you slip behind and start to leave something owing month after month, you are beginning to get into debt and taking the first steps that could lead to financial disaster.Almost 12 million archlord gold people in Britain have a mortgage. That is a loan to buy your own home or, in other words, a debt you owe. Of course few of us can do anything other than take on a mortgage if we want to own our own Home and there is always the possibility of selling the property and repaying the money.So having debts is not buy archlord gold the problem. The problem is letting debts build up to a point where you can no longer keep up the repayments or taking on more debt than you can realistically afford in the first place.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.