Hur gör jag för att beställa en iPhone 3G från ett land där de säljs upplåsta?

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Köpa iPhone Hur gör jag för att beställa en iPhone 3G från ett land där de säljs upplåsta?

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • Author
    Member
    Post count: 461

Finns det nån sida man kan beställa ifrån, eller måste man åka ner själv och tjacka en?

iPhoneinfo.se
    Member
    Post count: 1973

BilligaKonsoller.se säljer olåsta iPhone 3Gs i Sverige: iPhone 16GB -Svart [iphone16gb] – 6,399.00 kr. : Billigakonsoler.se – Sveriges lägsta priser på chippade spelkonsoler!?

Importerade från Grekland…

JohnFa
    Member

@iPhoneinfo.se 10276 wrote:

BilligaKonsoller.se säljer olåsta iPhone 3Gs i Sverige: iPhone 16GB -Svart [iphone16gb] – 6,399.00*kr. : Billigakonsoler.se – Sveriges lägsta priser på chippade spelkonsoler!?

Importerade från Grekland…

Såg det precis, men det kändes ju väldigt dyrt. Har hittat för runt 4200 för 8GB på eBay. Låsta iofs, men det är ju bara en tidsfråga 😀

guzzo
    Member
    Post count: 29

köp från international-orders.com!
    Jag gjorde det för några dagar sen och jag fick den på 2 dagar.. iphone 3g 8gb gick på 5200 inkl. frakt med svenska och upplåst. Grymt bra imo!

JohnFa
    Member

@guzzo 10473 wrote:

köp från international-orders.com!
    Jag gjorde det för några dagar sen och jag fick den på 2 dagar.. iphone 3g 8gb gick på 5200 inkl. frakt med svenska och upplåst. Grymt bra imo!

Var det inte nått skumt med international-orders.com?
    Jag har köpt en ny faktikst, fast från eBay. Betalade 3800:- inkl. frakt för den. Låst iofs, men den går ju att låsa upp .

snook
    Member
    Post count: 2190

@johnfa 10485 wrote:

Var det inte nått skumt med international-orders.com?
    Jag har köpt en ny faktikst, fast från eBay. Betalade 3800:- inkl. frakt för den. Låst iofs, men den går ju att låsa upp .

I-O är ok, köpte min iPhone 2G från dom. Snabb frakt, men man får vara beredd att betala tull och moms på värdet på paketet. Det är i allafall om man tar med fedex. Så då tar man “declare as gift 99 dollar”. Räkningen brukar komma ett par veckor efter, min var på 300kr.

Men med fedex så var den framme på 3 arbetsdagar.

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.