hur kollar jag hur mycket sms jag har skickat?

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Operatörer & abonnemang hur kollar jag hur mycket sms jag har skickat?

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • Author
    Member
    Post count: 13

hejsan, jag har kollat överallt men inte hittat något ställe där jag kan få svar på min fråga!!:(
    så jag vänder mig till er nu 🙂
    jag har ett Imini abbonemang hos telia och har reggat mig på telias “mina sidor” och jag har inte sett något om hur många sms jag skickat och så 🙁
    de är ju lite jobbigt att räkna alla sms man skickat osv 🙁
    jag har även slagit *120# och då står det “fria minuter kvar” men inget om sms 🙁
    vet inte hur jag ska kolla hur mycket jag har smsat, blir snart tokig :confused::mad:
    snälla hjälp!

imported_Thian
    Member
    Post count: 1020

Jag har samma abb och jag kan inte heller kolla återstående sms ..
    Det blir jobbigt när räkningen kommer och det visar sig att man skickat 200 sms :/
    Många säger att man kan kolla det på mina sidor på Telia, där ser jag dock inget om sms.
    Någon som vet hur man kollar detta med imini ?

imported_Thian
    Member

Det blir jobbigt när räkningen kommer och det visar sig att man skickat 200 sms :/
    Många säger att man kan kolla det på mina sidor på Telia, där ser jag dock inget om sms.

imported_Thian
    Member

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.