Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Operatörer & abonnemang › hur kollar jag hur mycket sms jag har skickat?
-
AuthorPosts
-
hejsan, jag har kollat överallt men inte hittat något ställe där jag kan få svar på min fråga!!:(
så jag vänder mig till er nu 🙂
jag har ett Imini abbonemang hos telia och har reggat mig på telias “mina sidor” och jag har inte sett något om hur många sms jag skickat och så 🙁
de är ju lite jobbigt att räkna alla sms man skickat osv 🙁
jag har även slagit *120# och då står det “fria minuter kvar” men inget om sms 🙁
vet inte hur jag ska kolla hur mycket jag har smsat, blir snart tokig :confused::mad:
snälla hjälp!Jag har samma abb och jag kan inte heller kolla återstående sms ..
Det blir jobbigt när räkningen kommer och det visar sig att man skickat 200 sms :/
Många säger att man kan kolla det på mina sidor på Telia, där ser jag dock inget om sms.
Någon som vet hur man kollar detta med imini ?Jag har samma abb och jag kan inte heller kolla återstående sms ..
Det blir jobbigt när räkningen kommer och det visar sig att man skickat 200 sms :/
Många säger att man kan kolla det på mina sidor på Telia, där ser jag dock inget om sms.
Någon som vet hur man kollar detta med imini ?Jag har samma abb och jag kan inte heller kolla återstående sms ..
Någon som vet hur man kollar detta med imini ? -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.