Hur lägger man in filmer som iBeer?

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Hur lägger man in filmer som iBeer?

Viewing 19 posts - 1 through 19 (of 19 total)
  • Author
    Member
    Post count: 74

Tänkte fråga filmerna och program så som ibeer ölen som man dricker, lägger man dom på samma sätt som man lägger in musik genom itunes?

Tacksam för all hjälp

mry.i
    Member

Vet nån om en länk som kan länka till mig om jealbrinkling guide på svenska?

och total återställing alltså fabriksåterställing guide på svenska?

Tacksam för all hjälp:D

imported_iAsh
    Member
    Post count: 647

@mry.i 6821 wrote:

Tänkte fråga filmerna och program så som ibeer ölen som man dricker, lägger man dom på samma sätt som man lägger in musik genom itunes?

Tacksam för all hjälp

Det finns en guide på iphoneinfo.se (Tror jag)

Om du inte hittar så kan jag förklarar lite snabbt

Nu är jag osäker på om filmerna som man laddar ner redan är konverterade, men jag har för mig det.

Men när du laddar ner dom så hamnar dom på skrivbordet. Då öppnar du iTunes.
    Sen när iTunes är öppet så trycker du på fliken “Filmer” (Finns i menyn till vänster)

Sen klickar du på filmen som du vill lägga in, och drar in till iTunes-rutan.

Koppla in din iPhone till datorn via USB-Kabeln som man fick med när man köpte telefonen (Vit sladd)

Sätt in ena delen av sladden i en USB-port på datorn, och den andra i din iPhone (Du kan inte misslyckas)

Nu kommer en ny flik dyka upp på iTunes, kommer kanske heta iPhone, beror på vad du har döpt den till.

Du klickar på fliken iPhone

Sen i den stora rutan mitt i iTunes så finns det en flik som heter video, tryck på den.

När du väl har lyckats göra det så ska du scrolla ner på listan (Om du inte vet vad scrolla är, så googla det)

Då kommer du se att det står “Filmer”, där väljer du Synk. Filmer (Ska vara ifylld)

Och sen knappen synk. längst ner till höger.

Vilken tur att du inte testade att googla frågan, då hade du juh fått svar på direkten!

Annars kan man testa sig fram lite.

Och med total återställning, menar du då att du vill ha en guide på hur man kopplar in iphonen till datorn, och trycker på återställ?
    Den är riktigt knepig! Men om du är snäll tills julafton så kanske du får kolla i manualen

mry.i
    Member

@iash 6824 wrote:

Nu är jag osäker på om filmerna som man laddar ner redan är konverterade, men jag har för mig det.

Sen när iTunes är öppet så trycker du på fliken “Filmer” (Finns i menyn till vänster)

Koppla in din iPhone till datorn via USB-Kabeln som man fick med när man köpte telefonen (Vit sladd)

Sätt in ena delen av sladden i en USB-port på datorn, och den andra i din iPhone (Du kan inte misslyckas)

Nu kommer en ny flik dyka upp på iTunes, kommer kanske heta iPhone, beror på vad du har döpt den till.

Sen i den stora rutan mitt i iTunes så finns det en flik som heter video, tryck på den.

När du väl har lyckats göra det så ska du scrolla ner på listan (Om du inte vet vad scrolla är, så googla det)

Då kommer du se att det står “Filmer”, där väljer du Synk. Filmer (Ska vara ifylld)

Vilken tur att du inte testade att googla frågan, då hade du juh fått svar på direkten!

Och med total återställning, menar du då att du vill ha en guide på hur man kopplar in iphonen till datorn, och trycker på återställ?
    Den är riktigt knepig! Men om du är snäll tills julafton så kanske du får kolla i manualen

Tack gör jag så med ibeer programmen också så fast det står program?

mry.i
    Member

tänkte fråga också om jag åker till telia och frågar efter manual till iphonen skulle jag kunna få en, jag fick inte med min iphone men vill ha helst svenska manual så telia har tror du dom kommer ge mig en?

imported_iAsh
    Member

Nej, dom skulle nog inte ge mig en manual, men om du utmanar ödet och söker på “iphone manual” på google så ska det nog fungera

imported_iAsh
    Member

@mry.i 6825 wrote:

Tack gör jag så med ibeer programmen också så fast det står program?

Ja.. Det är filmer..

iPhoneinfo.se
    Member
    Post count: 1973

Bra genomgång av iAsh! 🙂

Här finns en svensk guide om hur du återställer en iPhone: Guide: Ã…terställning av iPhone | iPhoneinfo.se

Sök innan du frågar, din fråga kan mycket väl redan vara besvarad!

mry.i
    Member

@iPhoneinfo.se 6832 wrote:

Bra genomgång av iAsh! 🙂

Här finns en svensk guide om hur du återställer en iPhone: Guide: Ã…terställning av iPhone | iPhoneinfo.se

Sök innan du frågar, din fråga kan mycket väl redan vara besvarad!

Har du länk till jealbrinkningen också så är du snäll tack

mry.i
    Member

@iash 6830 wrote:

Nej, dom skulle nog inte ge mig en manual, men om du utmanar ödet och söker på “iphone manual” på google så ska det nog fungera

Jag har sökt i flera timmar, kommer inte fram till någon svensk manual men engelsk hittar jag men inte svenska och svenska behöver jag.

imported_iAsh
    Member

Om du använder firefox så har jag för mig att man kan översätta till svenska

mry.i
    Member

@iash 6824 wrote:

Det verkar finnas en enkel återställing och en fabriks återställing det därför jag undrade. Tack för din hjälp iallafall

mry.i
    Member

Till Iphone Administratör

Kungen
    Member
    Post count: 985

@mry.i 6845 wrote:

Till Iphone Administratör

Ehh om jag inte misstar(Har inte iPhone och kan inte vidare mycket heller) mig så ligger det en nyhet på första sidan med länk till nya pwnageTool 2.0
    Rätta mig om jag har fel,:D

iPhoneinfo.se
    Member

Kungen: Det gäller firmware 2.0

Här är en svensk guide för jailbreak/upplåsning:
    Guide – Lås upp din telefon till 1.1.4 och SwePhone med WinPwn – 99.se

mry.i
    Member

@iPhoneinfo.se 6870 wrote:

Kungen: Det gäller firmware 2.0

Här är en svensk guide för jailbreak/upplåsning:
    Guide – Lås upp din telefon till 1.1.4 och SwePhone med WinPwn – 99.se

Vad menar dom med det här ALLTING SOM ÄR PÅ DIN TELEFON KAN/KOMMER FÖRSVINNA?

är Jealbrinkningen med ziphone eller ilberty+?

iPhoneinfo.se
    Member

@mry.i 6880 wrote:

Vad menar dom med det här ALLTING SOM ÄR PÅ DIN TELEFON KAN/KOMMER FÖRSVINNA?

är Jealbrinkningen med ziphone eller ilberty+?

JAILBREAK

Upplåsningen är med WinPWN i den guiden. Jag vill inte vara taskig, men har du problem med att läsa, eller? Det står klart och tydligt.

LÄS först innan du frågar. Har du missat reglerna? iPhoneinfo.se – iPhoneforum i Sverige – Allmänna meddelanden i forum : Allt om iPhone

mry.i
    Member

@iPhoneinfo.se 6882 wrote:

JAILBREAK

Upplåsningen är med WinPWN i den guiden. Jag vill inte vara taskig, men har du problem med att läsa, eller? Det står klart och tydligt.

LÄS först innan du frågar. Har du missat reglerna? iPhoneinfo.se – iPhoneforum i Sverige – Allmänna meddelanden i forum : Allt om iPhone

ok är detta upplåsningen bra, haru testat den är den bra
    Efter du har svarat på min fråga LÅS TRÅDEN

iPhoneinfo.se
    Member

@mry.i 6887 wrote:

ok är detta upplåsningen bra, haru testat den är den bra
    Efter du har svarat på min fråga LÅS TRÅDEN

Ja, fungerar bra. Tänk på att följa reglerna i framtidein.

*tråd låst*

Viewing 19 posts - 1 through 19 (of 19 total)
  • The topic ‘Hur lägger man in filmer som iBeer?’ is closed to new replies.