Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Hur länge laddade ni er iPhone?
-
AuthorPosts
-
Jag har fått hem min Iphone från I-O.com, det visade sig att de redan varit här en dag då vi tyvärr inte var här. Så jag tar tillbaka allt jag sa om dem.
Men åter till frågan..
Hur länge laddade ni er Iphone?
Den är full laddad men jag vet inte om ja ska ta av den.. Vad tycker ni?klart du ska ta av den, den blir inte bättre om du låter den ladda längre…
För att SE brukar få längre batteristyrka om man laddar längre..
tainte av den låt den ladda en väcka till…den kommer hålla länge då
Idag spelar det ingen roll om man laddar batterierna länge, Dessutom så är iphones batteri fullladdat när man får den så du behöver ej oroa dig.
@william_3000 2951 wrote:
Idag spelar det ingen roll om man laddar batterierna länge, Dessutom så är iphones batteri fullladdat när man får den så du behöver ej oroa dig.
Jassså va din den? Det va nämligen inte min 😛 Vilket lyX asså ^^^
Nej men när den är full laddad så är den full laddad så du kan plocka av den =)
Där emot tycker jag att du borde nu i början låta den ungifär var femte laddning ladda ur iphonen helt och hållet.
Batteriet kommer hållas länge då.@foffee 2939 wrote:
Jag har fått hem min Iphone från I-O.com, det visade sig att de redan varit här en dag då vi tyvärr inte var här. Så jag tar tillbaka allt jag sa om dem.
Men åter till frågan..
Hur länge laddade ni er Iphone?
Den är full laddad men jag vet inte om ja ska ta av den.. Vad tycker ni?Då var det som jag sa då, de var där den artonde, som det stod i mailet från dem…
Jag brukar ladda min telefon under natten, det är väldigt sällan jag laddar den förutom när jag synkar den mot iTunes. Jag tycker att det känns klart onödigt att låta den ligga ikopplad när den är fulladdad, speciellt som den får göra det under nätterna…
Hur länge som max ska man ladda iPhonen och det spelar väl ingen roll hur man laddar då menar jag att man kopplar in laddaren i nättutaget först innan man kopplar in den i iphonen lr tvärtom ?
@deluxenoone 3839 wrote:
Hur länge som max ska man ladda iPhonen och det spelar väl ingen roll hur man laddar då menar jag att man kopplar in laddaren i nättutaget först innan man kopplar in den i iphonen lr tvärtom ?
Du kan ha den i laddaren hur länge du vill, och det spelar ingen roll vilken ände du kopplar in först.
iPhonen e väldig snabb på ladda den laddas fullt på 2 lr 3h?
@deluxenoone 3842 wrote:
iPhonen e väldig snabb på ladda den laddas fullt på 2 lr 3h?
Japp den laddas upp väldigt fort, och precis som det nämdes tidigare så spelar det inte någon roll hur du gör idag med “första laddningen”.
// h
tackar för svaret 🙂
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.