Hur man hittar var man var när man lyssnar på ljudböcker

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Hur man hittar var man var när man lyssnar på ljudböcker

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • Author
    Member
    Post count: 19

Om jag lyssnar på en ljudbok på iPhone och stoppar och stänger uppspelningsappen så hittar den inte var jag var sist. Tidigare tror jag att det funnits en sådan där progressbar som visat var i själva spåret man är (och som man kan hoppa fram och tillbaka i det genom att flytta) med det finns inte nu.

Går det att få fram eller kan man på annat sätt få telefonen att komma ihåg var man var sist?

Lilja

Flash
    Member
    Post count: 64

Om det är inlagt som en ljudbok i iTunes så ska den komma ihåg var den var. Men det strular väl såklart ändå :/, kan inte hjälpa dig så mycket där. Men progressbar får du fram om du bara klickar mitt på skärmen … tror jag i alla fall, för så funkar det för mig med podcasts.

Tompasod
    Member
    Post count: 175
    Lilja wrote:
    Om jag lyssnar på en ljudbok på iPhone och stoppar och stänger uppspelningsappen så hittar den inte var jag var sist. Tidigare tror jag att det funnits en sådan där progressbar som visat var i själva spåret man är (och som man kan hoppa fram och tillbaka i det genom att flytta) med det finns inte nu.

Går det att få fram eller kan man på annat sätt få telefonen att komma ihåg var man var sist?

Lilja

I iTunes på ljudspåren kan man under info sätta en option som heter typ kom ihåg plats… Har jag för mig.

Lilja
    Member
    Post count: 19

OK, tack för det. Det stämmer att ett klick på skärmen tar fram statusbaren. Tack för det.

Lilja

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.