Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Operatörer & abonnemang › Hur många meg förbrukar man i månaden?
-
AuthorPosts
-
Jag använder min mest som iPod, och typ bussunderhållning. Men jag har WiFi hemma.
Jag ligger kanske på en 50-70Mb per månad kanske.
men om jag unte hade haft en dator på jobbet, WiFi hemma eller homerun på bussterminalen så hade jag nog brännt mer än det tiodubblaJag använder min mest som iPod, och typ bussunderhållning. Men jag har WiFi hemma.
Jag ligger kanske på en 50-70Mb per månad kanske.
men om jag unte hade haft en dator på jobbet, WiFi hemma eller homerun på bussterminalen så hade jag nog brännt mer än det tiodubblajag lyssnar mycket på webbradio i bussen till skolan och jag brukar landa runt 400mb per månad, jag surfar även då och använder lite smått och gott 🙂
jag lyssnar mycket på webbradio i bussen till skolan och jag brukar landa runt 400mb per månad, jag surfar även då och använder lite smått och gott 🙂
Hej
Jag har precis skaffat en iphone, jag fick 10GB fri surf, klarar man sig på detta om man surfar på hemsidor är online på typ msn hela tiden?
@datajenny 43463 wrote:
Hej
Jag har precis skaffat en iphone, jag fick 10GB fri surf, klarar man sig på detta om man surfar på hemsidor är online på typ msn hela tiden?
Det räcker absolut. 10GB är bland de största fri surfpaketen som du kan hitta, om inte det största..
@mrphill 18164 wrote:
Som rubriken säger så undrar jag hur många meg man förbrukar på en månad?
Räcker 100 meg långt eller är det lite?
Någon som har koll på hur mycket du förbrukar per månad?
200mb =
Exempel på dataförbrukning för 200 MB:
Aftonbladet wap: 2500 ggr
Sökning på Google: 13 000 st
Radio (mobil.sr.se): 600 min
Mail: 30 000 st
You Tube-klipp: 70 st(exemplen är uppskattade och kan variera något).
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.