Hur många meg förbrukar man i månaden?

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Operatörer & abonnemang Hur många meg förbrukar man i månaden?

Viewing 8 posts - 51 through 58 (of 58 total)
  • Author
    Member
    Post count: 384

Jag använder min mest som iPod, och typ bussunderhållning. Men jag har WiFi hemma.
    Jag ligger kanske på en 50-70Mb per månad kanske.
    men om jag unte hade haft en dator på jobbet, WiFi hemma eller homerun på bussterminalen så hade jag nog brännt mer än det tiodubbla

Johnny Hotpants
    Member
    Post count: 384

Jag använder min mest som iPod, och typ bussunderhållning. Men jag har WiFi hemma.
    Jag ligger kanske på en 50-70Mb per månad kanske.
    men om jag unte hade haft en dator på jobbet, WiFi hemma eller homerun på bussterminalen så hade jag nog brännt mer än det tiodubbla

Turbotrojkan
    Member
    Post count: 155

jag lyssnar mycket på webbradio i bussen till skolan och jag brukar landa runt 400mb per månad, jag surfar även då och använder lite smått och gott 🙂

Turbotrojkan
    Member
    Post count: 155

jag lyssnar mycket på webbradio i bussen till skolan och jag brukar landa runt 400mb per månad, jag surfar även då och använder lite smått och gott 🙂

DataJenny
    Member
    Post count: 1

Hej

Jag har precis skaffat en iphone, jag fick 10GB fri surf, klarar man sig på detta om man surfar på hemsidor är online på typ msn hela tiden?

imported_Thian
    Member
    Post count: 1020

@datajenny 43463 wrote:

Hej

Jag har precis skaffat en iphone, jag fick 10GB fri surf, klarar man sig på detta om man surfar på hemsidor är online på typ msn hela tiden?

Det räcker absolut. 10GB är bland de största fri surfpaketen som du kan hitta, om inte det största..

ilgeniofcb
    Member
    Post count: 24

@mrphill 18164 wrote:

Som rubriken säger så undrar jag hur många meg man förbrukar på en månad?

Räcker 100 meg långt eller är det lite?

Någon som har koll på hur mycket du förbrukar per månad?

200mb =

Exempel på dataförbrukning för 200 MB:
    Aftonbladet wap: 2500 ggr
    Sökning på Google: 13 000 st
    Radio (mobil.sr.se): 600 min
    Mail: 30 000 st
    You Tube-klipp: 70 st

(exemplen är uppskattade och kan variera något).

ihaamster
    Member
    Post count: 35

Om jag lyssnar på radio (NRJ appen) ca 10-15 min per dag, vilken data mängd skulle det bli per månad?

Viewing 8 posts - 51 through 58 (of 58 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.