Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Hur ser man om 3G verkligen är aktiverat?
-
AuthorPosts
-
Hej!
Jag har en iPhone med fejksim som jag har Tele2 till. Jag blev häromdagen lite konfundersam kring huruvida 3G verkligen var aktiverat på den eller ej. Om man kikar uppe i vänstra hörnet står det “3G” samt att det givetvis är aktiverat i inställningar.
Men jag har också Boss Prefs installerat och om man kikar på inställningarna där står det N/A (Not Available) på 3G, trots att det även där är aktiverat, vilket gjorde mig lite undrande – är det aktiverat eller ej?!Min fråga är nu som följer: Går det att kontrollera, t.ex. genom något hastighetstest eller något annat sätt om 3G verkligen är aktiverat eller inte? Eller är det så enkelt att om 3G-loggan syns uppe i vänstra hörnet så är 3G igång?
Jag har inte kört något med 3G då jag har WiFi både på jobbet och hemma.
Tacksam för all hjälp jag kan få i ärendet!
MvhHaha, avaktivera det trådlösa och testa surfa på 3G så lär du se om det är aktiverat eller inte 😉
Haha, avaktivera det trådlösa och testa surfa på 3G så lär du se om det är aktiverat eller inte 😉
Haha, avaktivera det trådlösa och testa surfa på 3G så lär du se om det är aktiverat eller inte 😉
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.