Hur upptaterar man apps på datorn ?

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Hur upptaterar man apps på datorn ?

Viewing 8 posts - 1 through 8 (of 8 total)
  • Author
    Member
    Post count: 20

Hur upptaterar man mina apps som har en upptatering ? Hur gör man det på datorn ?

E-Minor
    Member
    Post count: 87

Starta iTunes, tryck på Program i vänster kolumnen. Sen finns det en liten knapp längst ner till höger under programfönstret där det står “sök efter uppdateringar” eller liknande.

hugoworld
    Member
    Post count: 20

@e-minor 34364 wrote:

Starta iTunes, tryck på Program i vänster kolumnen. Sen finns det en liten knapp längst ner till höger under programfönstret där det står “sök efter uppdateringar” eller liknande.

ja men jag kan inte upptatera . jag måste sätta nya köp information och gör det men det funkar inte . det står bara välj ett annat köpsät

sandstream
    Member
    Post count: 12

Hoppas det är okej att jag lånar tråden till en relaterad fråga.

Alla mina program/apps försvann när jag uppdaterade till 3.0.
    Det var gratisprogram så jag kan ladda ner dem ett och ett igen men tänkte att det kanske finns något lättare sätt?

jasifil
    Member
    Post count: 300

@sandstream 34379 wrote:

Hoppas det är okej att jag lånar tråden till en relaterad fråga.

Alla mina program/apps försvann när jag uppdaterade till 3.0.
    Det var gratisprogram så jag kan ladda ner dem ett och ett igen men tänkte att det kanske finns något lättare sätt?

De finns väl kvar i Itunes under program. Där kan du bara bocka i dem som du vill ha i telefonen och sedan tryck utför (eller vad det nu står).

steffe
    Member
    Post count: 2452

Det står synkronisera vad jag vet!

Mekke
    Member
    Post count: 2271

Har man gjort ändringar står det utför :rolleyes:

steffe
    Member
    Post count: 2452

Jaså,har inte tänkt på det!

Viewing 8 posts - 1 through 8 (of 8 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.