Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Upplåsning och jailbreak › i-smartphone + 2.1 = SANT
-
AuthorPosts
-
@fiendo 15727 wrote:
Ok, jag är nybörjare på detta.
Men vad jag förstår av allt jag nu läst här, så skulle jag kunna köpa vilken Iphone 3G som helst (låsta) och få denna att funka med mitt Tre abb. som jag har idag, bara jag skaffar ett Rebelsim eller liknande.Behöver man göra något mer med luren eller är det bara att sätta i Simkortet tillsammmans med Rebelsim och köra?
Tacksam för alla svar.
Per
Nej det ska bara va att slänga på rebelsim och ringa på med valfritt sim.
I smartsim och Rebelsim är dom bästa korten för tillfället.
Så bara att pluppa i dom så fungerar dom.
Kolla in denna video:YouTube – How to unlock Iphone 3G with smart-sim adapter !
Dessa kort sälj lite överallt men jag skulle rekomendera där jag och polarna köpte våra kort samt att man vill ha det som verkligen fungerar.
Sökresultat från Olaya – Tradera.com
Bra säljare och billigast.Finns hos el greko oxå men har själv inte handlat där men han har oxå grymma referenser.
Hoppas detta hjälpte.
Dessa kort sälj lite överallt men jag skulle rekomendera där jag och polarna köpte våra kort samt att man vill ha det som verkligen fungerar.
Bra säljare och billigast.Finns hos el greko oxå men har själv inte handlat där men han har oxå grymma referenser.
Hoppas detta hjälpte.
Hoppas detta hjälpte.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.