Front page › Forums › Övriga ämnen › iAsh startar iphoneradio
-
AuthorPosts
-
@iash 67710 wrote:
Jo, kanske borde byn (Observerva!) Ajfånn ha en kung.
Vill du vara det? 😛/iA
Oj, ber om ursäkt för min felstavning eller vad man ska kalla det 🙂
Vem är mer lämpad att vara kung, än kungen själv? 🙂Haha nej, det var mer ett lite dåligt ”skämt” om mitt användarnamn 😛
Så det är lugnt 😀Blir tyvärr ingen sändning ikväll ändå, PGA intenetproblem.
Sänder om 1,2 eller 3 dagar istället!
Tack till alla förstående och iphonebutiken.se!Oj oj oj! Sommarlovet är slut och iA är tillbaka från sin semester. Tyvärr blev det inget sommarradio-program, men sändningarna kommer att återupptas, denna gång en aning seriösare.
Den här säsongen har mycket att bjuda på.Kommer även komma en hemsida till radion. Tar gärna emot tips på hemsidans namn.
Nästa sändning söndag klockan 20.00
Det kommer komma en sändning inom snar framtid. Där jag ska försöka förklara vad som hände på forumet för några dagar sedan. Sändningen blir troligtvis inom 2-3 dagar.
Förhoppningsvis kommer vi kunna knyta ihop påsen.Kan inte vänta…..
Nu när det mesta av påsen är ihopknuten så börjar dramat att lägga sig.
Eftersom Mossarelli avgick rätt fort där och även skickade ett litet fint avslutningsbrev (Han använde ganska fula ord) så väljer jag nu att lägga upp en intervjuv där han berättar om lite saker. Intervjuven var för 4 dagar sedan. Den kommer att repeatas på radion.Gå in på Listen2myradio.com – Get your own FREE online radio! för att lyssna.
Det sänds en bra stund framåt.
Passar på att säga att jag även respekterar Mossarelli, och lägger endast upp den här i lärande syfte, om någon skulle ha missat någonting från den här diskutionen.
Och jag försöker inte heller dra igång debatten om dramat igen, utan det här blir ett bra avslut på dramat.
Är det bara jag som behöver tolk för att förstå vad som sägs av moss?
Tack iAsh för att du sänder detta.
Allt som jag har sagt i klippet finns inte med tyvärr, då jag var tvungen att skriva till honom, eftersom min mikrofon var trasig då.
Eller är det dialekten du inte klarar av?@iash 79108 wrote:
Allt som jag har sagt i klippet finns inte med tyvärr, då jag var tvungen att skriva till honom, eftersom min mikrofon var trasig då.
Eller är det dialekten du inte klarar av?Har personligen inget emot dialekten, bara att för mig som dalmas så är den väldigt svår att förstå.
Edit: Mossas dialekt alltså.
Ingen fara, det är redan inspelat här så det är ingen fara =)
Antar att ingen vill höra mera, så jag avslutar med låten “Guten Alex”
Låten var f.ö fucked up i början, den ska alltså inte vara så.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.