iBlacklist blocker ej

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone iBlacklist blocker ej

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • Author
    Member
    Post count: 29

Som rubriken låter. Jag installerade iBlacklist och la till nummer som jag vill blockera men det forsätter att ringa på det numret som jag blockerade.

Tycker att mina “Samtal inställningar” i iBlacklist är inte kompletta. Det jag saknar är “Action” alternativ som man kan se under Samtal inställningar( iClarified – iPhone – How to Filter iPhone Calls and SMS Using iBlackList (Comments)) där jag kan välja vad skall hända med inkommande samtal :(.
    Mina Samtal inställningar börjar med “Filtrera Alternativ:”

Jag har försökt ta bort och installera om iBlacklist men det har inte hjälpt.

Det är inte registrerat version men det skall väl fungera för ett nummer. Versionen är det senaste som finns i Cydia dvs.3.1-8…

6295gl
    Member
    Post count: 220

Jag kör själv med iBlacklist och det fungerar skitbra.

Har du gått in i “Aktiva listor” och markerat listan? Det skall fungera även med den oregistrerade versionen. (Har för mig att den har en spärr på max två nummer.)

KingMartin92
    Member
    Post count: 186

Jag tycker att mcleander är 100 gångr bättre

Zoro
    Member
    Post count: 29

Jag har upptäckt vad som var fel… Försökte blockera en kontakt (mig själv :)) och jag hade 4 nummer medans iBlacklist blockerar bara två nummer i oregistrerad version så samtalen släpptes genom. När jag tog bort två nummer så fungerade det hur bra som helst. Mycket bra app…
    Installerade Mcleaner som också fungerar mycket bra. Antar att det är smaksak vilket av de två man använder, de gör ju samma sak.

@Frebo: någon frågade tidigare hur det gick att köpa apps från cydia men nu hittar jag inte den tråden.
    Hur är det sedan om man tar bort apps köpta från cydia från sin iphone, fungerar det på samma sätt som med appstore att man installerar om bara, dvs ej behöver betala en gång till?

Tack på förhand…

Freebo
    Member
    Post count: 4365

Att handla i Cydia är som att handla via AppStore. Jag har laddat ned betalappar ett otal ggr och har aldrig behövt betala mer än första gången. Identifieringen sker genom att du loggar in på antingen på ditt Gmail eller facebook-konto

iClarified – iPhone – How to Buy an iPhone App From the Cydia Store

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.