Ibluetooth

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • Author
    Member
    Post count: 34

Då var det äntligen här, finns att hämta i cydia. Fungerar klockrent, ja ehm iaf nästan, någon mer än jag som har problem med att när man sänder bilderna förminskar han dom? dom blir typ 11 kb och har igen upplösning alls :S Blir därimot stora när man skickar dom om man går igenom “File system” fliken istället för “image fliken”.

hm

Simba
    Member
    Post count: 1063

iBluetooth borde bojkottas.

MeDevil har inga som helst rättigheter till den koden, han “stal” den från SweetTooth-gänget. Se: iBluetooth Project • Index page

Synd bara att han nu tjänat en halv förmögenhet på att sälja skit som inte ens är hans.

Mekke
    Member
    Post count: 2271
    QeuDee
    Member
    Post count: 463

ok till alla som använder ibluetooth, och vill lyssna på låtarna de får elle vill veta vilken fil i iTunes_control de ska skicka om de ska skicka en viss låt

NYHET iFile i Cydia
    har en egen musikspelare som du kan lyssna på dina Mp3 i 🙂
    rekommenderar den starkt, som en FileManger tror jag att den e bättre än Finder…

NevamiZ
    Member
    Post count: 56

@qeudee 29779 wrote:

ok till alla som använder ibluetooth, och vill lyssna på låtarna de får elle vill veta vilken fil i iTunes_control de ska skicka om de ska skicka en viss låt

NYHET iFile i Cydia
    har en egen musikspelare som du kan lyssna på dina Mp3 i 🙂
    rekommenderar den starkt, som en FileManger tror jag att den e bättre än Finder…

ladda ner dTunes iställe, ser nästan ut som “iPod appen”
    och då kan du spela upp låtarna direkt i programmet,

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.