Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › iCarbons.com
-
AuthorPosts
-
Hej, är det någon som har beställt från iCarbons.com, tänkte beställa ett vitt skin. Isåfall vad kostade frakt och hur lång tid tog det att få hem.
@filip961122 87349 wrote:
Hej, är det någon som har beställt från iCarbons.com, tänkte beställa ett vitt skin. Isåfall vad kostade frakt och hur lång tid tog det att få hem.
Frakten verkar ligga på $5.95 till $29.95 beroende på vilket alternativ man väljer.
Q – How much does international shipping cost?
A – We offer two options for our international customers: USPS First Class mail (2-5 weeks) for $5.95 – $8.95 or USPS Express mail (1-2 weeks) for $29.95.Q – How long does shipping take?
A – U.S.A. Priority mail takes 2-5 days from the shipping date. Overseas can take between 2 to 5 weeks if you select First Class USPS and 1 to 2 weeks if you choose Express Mail International from the shipping date.Allt står ju i FAQ.
Vill även poängtera att jag ej handlat där alls.
Ville bara besvara frågan om vad frakten kostar & vilken tid man kan beräkna att det tar för paket att komma fram.@filip961122 87349 wrote:
Beställde ett skin därifrån i måndags, väntar med spänning på att paketet ska komma 🙂
Fraktkostnaden har du ju redan fått svar på, så jag hojtar väl till när jag fått det.Edit: Låg ett kuvert i brevlådan idag 😀
Någon som har någon bild på hur det blir?
Nej, jag tyckte det var jobbit att vänta i 2-5 veckor. Men borde det inte vara någon på Blocket/Tradera som impoterar. Det verkar ju vara av intresse.
@filip961122 87854 wrote:
Nej, jag tyckte det var jobbit att vänta i 2-5 veckor. Men borde det inte vara någon på Blocket/Tradera som impoterar. Det verkar ju vara av intresse.
Låter som en uppgift för dig att kolla upp! :rolleyes:
Jag har kollat runt lite och jag såg att det var en på blocket men han hade inte vit kvar som jag vill ha. Han tyckte att jag skulle beställa själv istället. Annars sålde han i och för sig för 149 kr vilket är halva priset.
Langa bild 🙂
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.