Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › iCopter Tema av mig!
-
AuthorPosts
-
Min först grej jag gör till iPhone/ iPod touch, ett tema/skin till iCopter 🙂
skicka ett PM mig om linken inte funkar. Linken finns längst ner i mitt inlägg!Och kommihåg, jag tar inget ansvar för vad du gör. Jag kan bara säga att det funkar till 100% på min iPhone 3G 2.2!
Ska bara säga att eggen som kommer bakom ser bättre ut när man spelar, det gör väggarna längst upp och längst ner med.
Installation:
Vad du behöver:Jailbroken iPhone 2G/iPhone 3G/Ipod Touch.
DiskAid (DiskAid)
WinRar (RarLab.com)1. Extrahera filerna som du just har laddat ner.
2. Kontrollera att du har din enhet ansluten till datorn och starta DiskAid.
3. Gå till: Root> var> mobie>applications. I denhär mappen kan du se mappar som heter massa siffror och bokstäver.
Det är alla dina apps på din iPhone/iPod. Öppna en av dem, om du ser en annan mapp som heter iCopter.app i den öppna den. Om inte öppna en annan mapp och så vidare tills du hittar den.4. Gör en backup iCopter.app mappen och lägg den på din dator.
5. Kopiera filerna i YoshiCopter mappen som du laddade ner till iCopter.app mappen. Klicka på “Yes” på alla popup-fönster.
6. Gå in på din iPhone eller iPod Touch och sen Inställningar>iCopter och ändra Helicopter Style till Retro,
Backgrund Style till Plain och Block colour till Blue.7. Starta iCopter och Yippie: D (Om du inte gillar temat / skinnet, bara ersätt iCopter.app med din backup)
Nice! 🙂 Bästa spelet imo.
Sjukt beroendeframkallat.2000 i rekord bara? 😉
@victorius 22991 wrote:
Vad är ditt high score då? Mitt är 5377 på slow. Tror inte det är så bra :/
Nytt high score nu, 6748 =)
@victorius 22991 wrote:
Vad är ditt high score då? Mitt är 5377 på slow. Tror inte det är så bra :/
Nytt high score nu, 6748 =)
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.