Identifiering?

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Identifiering?

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • Author
    Member
    Post count: 15

Hur vet jag om det är en 3GS eller en vanlig 3G? På skalet utanpå står det inte 3GS men i själva telefonen så innehåller den kompass och videofilmning().

bozz
    Member
    Post count: 1199

@conquer 49015 wrote:

Hur vet jag om det är en 3GS eller en vanlig 3G? På skalet utanpå står det inte 3GS men i själva telefonen så innehåller den kompass och videofilmning().

Har för mig att texten på 3gs’ens baksida är glänsande, medans 3g’ns är matt? Men det säkraste är om du kan gå in och knappa på den. Hitta kompassappen, autofokus finns bara på 3gs, video i kamera appen mm

imported_Thian
    Member
    Post count: 1020

@bozz 49016 wrote:

Har för mig att texten på 3gs’ens baksida är glänsande, medans 3g’ns är matt?

Yes, det stämmer.

Är det en 32gb så är det också garanterat en 3gs 😛

conquer
    Member
    Post count: 15

Jag menar på baksidan, det står bara Iphone sen 16GB .. när jag kollar i mobilen så finns det kompass, röststyrning, videofilmning och allting sånt, serial finns även registrerad på apples hemsida som en 3Gs, så det borde nog vara en. Hade bara alltid haft för mig att det stod 3GS på baksidan 😛

Freebo
    Member
    Post count: 4365

😀@conquer 49044 wrote:

Jag menar på baksidan, det står bara Iphone sen 16GB .. när jag kollar i mobilen så finns det kompass, röststyrning, videofilmning och allting sånt, serial finns även registrerad på apples hemsida som en 3Gs, så det borde nog vara en. Hade bara alltid haft för mig att det stod 3GS på baksidan 😛

på baksidan på en 3GS skall det stå model no:A1303

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.