iDongel – Slipp dator till "Thethered" iPhone

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Upplåsning och jailbreak iDongel – Slipp dator till "Thethered" iPhone

Viewing 9 posts - 1 through 9 (of 9 total)
  • Author
    Member
    Post count: 36

Hej på er,:D

Har precis läst om ett nytt projekt som heter iDongel som ska göra så att man slipper använda dator varje gång man startar om sin “Thethered” iPhone.

Jag har skrivet ett inlägg på iPB (länk nedan) för er som vill läsa lite mer om iDongel.

iDongel (Nyhet) |

Vad tror ni om detta? Anser ni att detta kan vara användbart?

Personligen vet jag inte om det skulle vara användbart eftersom jag inte behöver bara orolig när jag startar om min iPhone. Men vad tycker ni som behöver köra jailbreak vid omstart av er iPhone?

TILLÄGG: Jag sökte av forumet men jag hittade ingen tråd ang iDongel, admin får gärna flytta om det krävs, tack

imported_iAsh
    Member
    Post count: 647

Läste inte jag om precis samma sak här på forumet igår? :S

Jabbex
    Member

@iash 59529 wrote:

Läste inte jag om precis samma sak här på forumet igår? :S

Hmmm jag tyckte jag sökte i forumet……. ber om ursäckt om det redan har tagits upp.

Ta bort tråd isåfall

imported_iAsh
    Member
    Post count: 647

Sökte lite och hittade inte. Måste ha sett den på något annat forum. Ursäkta :p

Gobbe
    Member
    Post count: 92

då borde den ju såfall släppas relativt omgående om dom ska lyckas sälja några?

Med tanke på att den för folk som redan hunnit uppdatera till 3.1.3 är värdelös och med tanke på att nya OS.4 står för dörren och det förhoppningsvis kommer att släppas en riktig jailbreak då!

Jabbex
    Member

@Göbbe 59532 wrote:

då borde den ju såfall släppas relativt omgående om dom ska lyckas sälja några?

Med tanke på att den för folk som redan hunnit uppdatera till 3.1.3 är värdelös och med tanke på att nya OS.4 står för dörren och det förhoppningsvis kommer att släppas en riktig jailbreak då!

Men som jag har förstått ska man kunna uppdatera mjukvaran om det behövs, i i form av uppdateringar.

Gobbe
    Member
    Post count: 92

@jabbex 59533 wrote:

Men som jag har förstått ska man kunna uppdatera mjukvaran om det behövs, i i form av uppdateringar.

Sen läste jag att den kommer kunna jailbreaka samt aktivera iphonen……

Känns ju inte nödvändigt om dom fixar en un-thethered JB nästa gång

men visst är det ett väldigt bra initiativ!

Freebo
    Member
    Post count: 4365

https://www.iphoneinfo.se/forum/ovriga-aemnen/7101-posta-youtube-videor-haer-2.html#post59388

Behåller tråden öppen eftersom jag inte gjorde min egen post sökbar =)

H3NR11K
    Member
    Post count: 1433

Tänkte precis säga att pappa Freebo skrivit om det.. Dock 5 min efter 😉

Viewing 9 posts - 1 through 9 (of 9 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.