iFÅNen vill inte starta längre

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone iFÅNen vill inte starta längre

Viewing 10 posts - 1 through 10 (of 10 total)
  • Author
    Member
    Post count: 360

Det har uppstått ett litet(STORT) problem med min telefon. Fick ett samtal förut och helt plötsligt avbröts samtalet. Det stod ingen service och telefonen var segare än aldrig tidigare. Så jag tog och starta om den och jag är alltid tvungen att JB efter varje omstart. Men nu vill inte ens JB funka då jag får den där snubbens bild på skärmen hela tiden men inget händer. testat allt möjligt som jag kommer på, men inget funkar. :/

muffins
    Member
    Post count: 1906

Testa kör jailbreak på annan dator.
    Fråga mig inte varför, men fungerar väldigt bra oftast.

Blackra1n är lite fulkodat så funkar det inte första gången så får du försöka igen.
    En gång var jag tvungen att köra blackra1n runt 15-20 ggr innan det gick igenom.

LuDii
    Member

@muffins 51580 wrote:

Testa kör jailbreak på annan dator.
    Fråga mig inte varför, men fungerar väldigt bra oftast.

Blackra1n är lite fulkodat så funkar det inte första gången så får du försöka igen.
    En gång var jag tvungen att köra blackra1n runt 15-20 ggr innan det gick igenom.

testat 24 ggr typ 😛 .. och testat på en annan dator.. inget funkar

muffins
    Member

Återställ den i iTunes och sedan jailbreaka, är det något du har testat? 🙂

LuDii
    Member

@muffins 51617 wrote:

Återställ den i iTunes och sedan jailbreaka, är det något du har testat? 🙂

faktiskt inte.. har inte sparat några bilder/videos från telefonen på datorn.. gjort sånna säkerhetskopior.. men kommer det försvinna om jag återtäller telefonen nu?

muffins
    Member

Om du inte gjort nå säkerhetskopior så blir din tele precis som den var när du fick den levererad om du gör en s.k återställning.

Men det är upp till dig att bestämma hur du ska göra..

Jag hade nog hellre försökt få igång telefonen om det stod mellan att få igång telen eller att få tag på ett par bilder i luren.

LuDii
    Member

@muffins 51621 wrote:

Om du inte gjort nå säkerhetskopior så blir din tele precis som den var när du fick den levererad om du gör en s.k återställning.

Men det är upp till dig att bestämma hur du ska göra..

Jag hade nog hellre försökt få igång telefonen om det stod mellan att få igång telen eller att få tag på ett par bilder i luren.

jo men jag har gjort säkerthetskopior.

LuDii
    Member

Nu har jag återställt den. Den funkar som den ska. men hur får jag tillbaka allt jag har laddat hem samt alla bilder osv. Jag har gjort säkerhetskopior innan återställningen

Freebo
    Member
    Post count: 4365

@ludii 51628 wrote:

men hur får jag tillbaka allt jag har laddat hem samt alla bilder osv.

Du får ursäkta, men har du påkläderska hemma på morgonen oxo? Är det någon som matar dig till frukost? :confused:

LuDii
    Member

@freebo 51631 wrote:

Du får ursäkta, men har du påkläderska hemma på morgonen oxo? Är det någon som matar dig till frukost? :confused:

klart.. har en egen betjänt 😉

Viewing 10 posts - 1 through 10 (of 10 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.