Ifile problem

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Apps Ifile problem

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • Author
    Member
    Post count: 25

Hej!
    Tog hem ifile i går till min iphone 3gs (4,1)
    Men varje gång jag kommer in i programet stängs det ner!
    Någon som vet vad de kan bero på ?

Mvh Kalle

iPhoneReservdelar.se
    Member
    Post count: 1619

Låter som att nåt inte är kompatibelt
    Har du telefonen jailbreakad (om ja gå in och uppdatera allt i cydia)
    Starta om telefonen och prova igen.

TexTex
    Member
    Post count: 25

Den är jailbreakad, och allt är uppdaterat.
    Vet att när jag skulle köra itorrentleech var de likadant i början sen började de fungera efter några dagar.. :confused:

Är så att jag skulle uppdatera Cydia till det nya, då skulle man dra ner ifile och safari download manager..

Jag behöver komma åt en fil i iphonen och installera den.. finns de något annat program som fungerar som ifile ?

MarieLoise
    Member
    Post count: 199

Hej jag har en fråga. Jo jag instalerade grooveshark nyss och det jag nu vill göra är att hitta groveshark.dmg filen med ifile men det verkar inte finnas någon grooveshark.dmg fil?

hittar bara grooveshark.app

är det den man ska kopiera om man vill instalera den senare utan internet?

är inte allt man hämtar från cydia en dmg fil???

Det är så på alla cydia apps jag hämtar att det heter .app i slutet och när jag går in i mappen och letar finns det ingen dmg fil. Så är det grooveshark.app som är instalationen?

om det nu är grooveshark.app som är filen då är det bara att kopiera den till min dator och sen när jag vill instalera den igen utan internet så är det bara att ssh in i min iphone och lägga in grooveshark.app i var/stash/allpications.pwn? och så kan man göra med vilka cydia icy app som hälst va?

Tack för svar

muffins
    Member
    Post count: 1906

@marieloise 86634 wrote:

Hej jag har en fråga. Jo jag instalerade grooveshark nyss och det jag nu vill göra är att hitta groveshark.dmg filen med ifile men det verkar inte finnas någon grooveshark.dmg fil?

hittar bara grooveshark.app

är det den man ska kopiera om man vill instalera den senare utan internet?

är inte allt man hämtar från cydia en dmg fil???

Det är så på alla cydia apps jag hämtar att det heter .app i slutet och när jag går in i mappen och letar finns det ingen dmg fil. Så är det grooveshark.app som är instalationen?

om det nu är grooveshark.app som är filen då är det bara att kopiera den till min dator och sen när jag vill instalera den igen utan internet så är det bara att ssh in i min iphone och lägga in grooveshark.app i var/stash/allpications.pwn? och så kan man göra med vilka cydia icy app som hälst va?

Tack för svar

Majoriteten är väl *.deb helt enkelt & ej .dmg .

MarieLoise
    Member
    Post count: 199

@muffins 86637 wrote:

Majoriteten är väl *.deb helt enkelt & ej .dmg .

Ojj det såg jag nu att det jag skrev fel det är ju .deb som är cydia instalationer. Men hittar fortfarande inte när jag sökte upp grooveshark.deb i ifile. Är det inte grooveshark.app som är filen? eftersom man instalerar grooveshark.deb filen så blir den sedan grooveshark.app så att du inte skall kunna piratkopiera den typ eller?

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.